Translate

sobota, 2 marca 2013

Rozdział 46

   Zaczęłam po cichu skradać się w głąb domu, w którym śmierdziało jakby ktoś przypalił mleko. Słyszałam pewne, niewyraźne dźwięki dochodzące z piętra wyże, które nie powstrzymały mnie od obmyślenia planu doskonałego. Kiedy byłam w kuchni dostrzegłam pewien przedmiot, który mógł mi się przydać, a mianowicie małą igłę do szycia. Później odszukałam jeszcze czarny długopis, a gdy usłyszałam, że któreś z drzwi się zamykają, zaczęłam skradać się po schodach.
   Na korytarzu było raptem dwoje drzwi, a za którymiś z nich musiała być Emily. Pomógł mi fakt, że dziewczyna akurat rozmawiała z kimś przez telefon, udało mi się ją łatwo zlokalizować. Stanęłam przy białych drzwiach, po stronie zawiasów, a moje lekko drgające ciało przywarło do ściany. Wzięłam głęboki wdech i zapukałam kilka razy w białe drewno.
   Usłyszałam najpierw kroki, a później dojrzałam jak klamka stopniowo porusza się w dół. Cała ta akcja trwała kilka sekund, jednak dla mnie był to dosyć długi okres czasu. Kiedy w końcu ukazał mi się tył głowy Emily, sprawnie uderzyłam ją w czaszkę, co po części miałam już wyuczone. Cios ten spowodował, że dziewczyna straciła przytomność na jakieś parę, dobrych minut. Dzięki temu mogłam ją z powrotem wciągnąć do pokoju i przywiązać jej rajstopami i bluzkami do jednego z jasnych krzeseł znajdujących się przy szklanym stoliku w rogu pokoju.
   - Co się stało?- spytała rozkojarzona brunetka, podczas, gdy ja wiązałam ostatni supeł na jej plecach.
   - Przyszłam sobie porozmawiać- powiedziałam, w miarę moich możliwości słodkim głosikiem, a gdy stanęłam przed nią, dostrzegłam w jej ciemnych oczach pewnego rodzaju strach.
   - Nie musiałaś mnie przywiązywać do krzesła- zaczęła się wiercić, jednocześnie próbując się uwolnić.- W ogóle jak to się stało, że straciłam przytomność?
   - Mój były chłopak uczył mnie jak obezwładnić nachalnego przeciwnika, no i jak widać przydało się- usiadłam naprzeciw niej, na środku łóżka, a szeroki uśmiech, ani na chwilę nie chciał zejść z mojej zadowolonej twarzy.
   - Jakoś nie podoba mi się to. O czym chcesz rozmawiać?
   - O tatuażach- odpowiedziałam bez namysłu.
   - Tatuażach?- zdziwiła się.
   - Właśnie tak. Mam kilka i uważam, że mają pewien przekaz, każdy coś znaczy...- mówiąc to pokazywałam jej swoje wydziarane nabytki.- No, a co z twoimi?- skierowałam się do niej.
   - Nie mam żadnych- jęknęła cicho.
   - Jaka szkoda, a przecież jesteś taką osobą, z takimi przeżyciami, że jest co tatuować. Ale wiesz co nie martw się zaraz to zmienimy- cały czas mówiłam tym samym, uroczym i miłym głosem.
   - O co ci chodzi?
   - Zrobię ci pamiątkę, abyś zawsze mnie pamiętała- odparłam po czy, wyciągnąwszy z kieszeni długopis, wyjęłam jeszcze z jego wnętrza wkład i wylałam atrament wprost na nakrętkę od jakiegoś kremu.
   - Chyba sobie żarty robisz?!
   - Ty zapewne też tylko niewinnie żartowałaś niszcząc wszystkie moje rzeczy...- odpowiedziałam.
   - Nie zrobisz tego!- zaczęła krzyczeć, a ja zakneblowałam jej usta taśmą, którą zostawiła na szafce przy łóżku Zayna, gdy to ona zaklejała jego usta.
   - Zemsta jest słodka, a w moim przypadku to już w ogóle- dostrzegłam przerażenie w jej oczach, co jeszcze bardziej mnie podkręciło. Zamoczyłam igłę w atramencie, po czym przyłożyłam ją do jej przywiązanej do krzesła ręki.- Moi znajomi z więzienia tak przyozdabiali swoje ciała, więc jako tako nauczyłam się tego od nich. Podobno przez dwa boli niewyobrażalnie mocno- skończywszy mówić nakłułam jej skórę igłą, co zresztą robiłam przez kolejne kilka kwadransów, co pare sekund zamaczając ostrą igłę w atramencie.
   Krew zaczęła wypływać z jej małych ran, jednak ja nie przestawałam. Nucąc sobie kolejne piosenki poszerzałam napis na jej ręce. Co wygrawerowałam? Coś trzymającego się z rzeczywistością, otóż na prawej ręce Emily powstał następujący napis: "Emily suka". To wyglądało fatalnie, ale o to chodziło, chciałam żeby miała pamiątkę na całe życie.
   - Miłego dnia- powiedziałam, gdy skończyłam swoje dzieło, na pożegnanie walnęłam jej jeszcze w twarz i zaczęłam zbierać się do wyjścia, oczywiście nie odwiązałam Emily.- Rekwiruję twój komputer, za to, że zniszczyłaś mój- oznajmiłam, po czym sięgnęłam po jej laptopa i wyszłam z domu.
   Kiedy wróciłam do siebie, to znaczy do domu chłopaków ci już krzątali się po domu. Było naprawdę spore zamieszanie Liam, Lou z Eleanor, Niall ze swoim telefonem przy uchu, Harry uciekający przed Joshem i do tego Zayn siedzący na stołku naprzeciw drzwi wejściowych.
   - Hej słonko- pocałowałam go na powitanie.- Czemu nie leżysz w łóżku?
   - Martwiłem się o ciebie, a chłopcy nie pozwalali mi wyjść z domu- odpowiedział i przytulił się do mnie- Było ostro?
   - Było łatwo, ona jest mądra tylko w gadce i znęcaniu się nad słabszymi- wyjaśniłam i przeniosłam wzrok na Horana, który cały czas przykładał swojego smartfona do ucha.- Trzeba mu uświadomić, że Emily nie jest dziewczyną dla niego- szepnęłam i wstałam z kolan Zayna, na których przez kilka sekund siedziałam. Uśmiechnęłam się delikatnie i zaczęłam iść w stronę Nialla, który przed chwilą wszedł do kuchni.
   - Hej- powiedział, gdy mnie ujrzał w progu.
   - Hej, możemy porozmawiać?- spytałam, jednocześnie siadając na jednym z krzeseł.
   - Zależy, o czym. Jeśli chodzi o Emily to ją kocham i nie chcę z tobą o niej rozmawiać- warknął i chciał już wyjść z pomieszczenia, jednak ja złapałam jego dłoń zanim wyszedł.
   - Siadaj- rozkazałam surowym głosem, a blondyn otworzył szerzej oczy i usiadł na pierwszym, lepszym krześle.
   - Pięć minut.
   - Emily nie zasługuje na takiego faceta jak ty- zaczęłam, a chłopak wstał i tym razem wyszedł.- Nie skończyłam jeszcze- zaczęłam za nim iść.- Coś ci pokażę- gdy go dogoniłam, złapałam jego rękę i zaczęłam prowadzić go w stronę pokoju Zayna.
   - Co ty robisz?- zdziwił się Nialler.
   - Chcę ci pokazać co zrobiła twoja dziewczyna- otworzyłam drzwi do pokoju, w którym wciąż panował ten straszny bałagan.
   - Twoja dziewczyna to zrobiła no i plus zakneblowała Zayna. To chyba powinno dać ci do myślenia.
   - Skąd ta pewność, że to ona zrobiła, a nie na przykład ty?
   - Niall otwórz oczy, ona chce cie wykorzystać, a zresztą nie jestem na tyle głupia, zeby podrzeć sobie wszystkie ubrania i do tego rozwalić jedynego laptopa- oświadczyłam, a w tym  też momencie do pokoju wszedł Zayn.
   - Co się tu dzieje?- spytał rozkojarzony mulat.
   - Uświadamiam Niallowi jaki popełnia błąd spotykając się z Emily. Opowiedz mu co ci dzisiaj zrobiła, jak zakleiła ci usta taśmą i zaczęła niszczyć moje rzeczy.
   - No w sumie to prawda- odparł Zayn, siadając na swoim łóżku.
   - Mam dosyć tego waszego braku wyrozumiałości- warknął blondyn i wyszedł z pokoju, trzaskając przy okazji drzwiami.
   - Co teraz?- szepnął Zayn, wsuwając się przed pościel.
   - Próbowaliśmy, kiedyś sam to zrozumie- oznajmiłam i zabrałam się za uprzątanie ubrań.
____________________________________________________________________
Rozdział jest, chyba nie jest taki zły :P  Liczę na dużo szczerych komentarzy z waszej strony.
Ogólnie fajnie by było gdybyście zadawały pytania na asku :) http://ask.fm/GobyPlane
Dzisiaj założyłam też nowego bloga o wszystkich szczegółach dot. jego możecie dowiadywać się pisząc do mnie albo na asku, albo na gg- 45105756Kocham was moje pingwinki i mam nadzieję, że spodobają wam się te moje wypociny <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(")<(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") <(") xxx

28 komentarzy:

  1. Świetny rozdział !
    Kocham cię w gl ! <33
    Jestem twoją fanką , chcę od ciebie autograf !!! <3
    Masz niesamowitego bloga ! aaa <333 Kiedy kolejny rozdział ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też autograf. Jesteś niesamowita, podziwiam cię i twój talent <3 A Rozdział super.

      Usuń
  2. Fajny tylko liczyłam na troszke więcej ale i tak jest super! :D czekam na następny i chętnie się dowiem na temat nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając to można było ujrzeć strach w moich oczach, z tym tatuażem to było straszne...
    Ciekawe co czeka Lilkę i Emily. Ciekawe jak Niall na to zareaguje.
    Pozdrawiam i całuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie, bardzo ciekawie. Dostrzegłam kilka błędów stylistycznych, aczkolwiek bardzo mi się podoba. Świetny i taki nowy pomysł z tym tatuażem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. troszkę straszny rozdział :P
    ale i tak supersupersuper <3
    czekam jak najszybciej na kolejny. masz wielki talent :)
    szkoda, że Niallowi bardziej zależy na Emily niż na Lilce, chociaż jest jego przyjaciółką i powinien jej wysłuchać bo ma dowody. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział, wiedziałam że Lilka zrobi coś zajebistego, to było najlepsze
    A tak w ogóle to czy mogłabyś dodać link do tego nowego bloga,z przyjemnością przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdzial niesamowity jak zwykle.. bardzo ciekawi mnie co bedzie w nastepnym rozdziale..niech sie dzieje duzo takich scen po miedzy Lilka a Emily... no i tez zeby mie zabraklo Zayna bo osatnio malo o nim.. niech zrobia cos szalonego z Lilka .. pozdrawiam.:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, świetne. tylko Lila troche przesadziła ;o boję się reakcji Niall'a. ja osobiście to bym nie wiem co zrobiła, ale Lila zachowała się chamsko. jednak to cała ona <3 jestem teraz cholernie ciekawa następnych rozdziałów i czekam ;* świetne jeszcze raz i weny zyczę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami zachowania ' ofiar ' Lili wydają się takie, niczym z amerykańskich seriali, gdzie wszystko idzie po myśli i ku przychylności bohatera ... xD
    Ale skoro wybrałaś taka drogę, to spoko ... :D
    Nie wiem, co mam pisać, bo jest jak zwykle z resztą dobrze ... :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lilka kryminalistka :P taką ją lubię pojechała po całości..
    Należało się tej Emilii. Niall przejżyj na oczy.
    Rozdział jak zwykle świety i czekam na kolejny :P
    Zux <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty. Lila dobrze zrobiła, robiąc tatuaż Emily xd pewnie Nialler obrazi się na Lile za to co zrobiła. :c emily nie jest dla niego.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział świetny, haha Lila się żemściła na Emily no i dobrze ;), mam nadzieję że Horan niedługo zrozumie że to nie jest dziewczyna dla niego, czekam na nowy rozdział, dodaj szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha super a ta akcja z igłą no masakra czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry rozdział! tylko neich lilka nie kłóci się z zaynem!!!! i niallem, szkoda przyjaźni. dobra akcja z tatuażem hahahha :) czekam nn.

    OdpowiedzUsuń
  15. BOOŻE SUUPER <3 Koocham <3 Czemu Niall ją lubi? Wgl super. Nie mogę się doczekać następnego ;** BIG LOVE

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha. Ten tatuaż był najlepszy. "Emily suka" Ciekawe jak reszta zareaguje kiesy się o nim dowie. A szczególnie Niall. Kurde uwielbiam Cię ;33 Ja się pytam, skąd masz takie zajebiste pomysły? Dobra napisałabym coś jeszcze, ale nie wiem co. Tak mam problem ; c Dobra nieważne xd Czekam na następny rozdział i życzę weny xx

    PS: Moglabys informować mnie o nowych rozdziałach na tt @keepcalmxoxoxo albo na gg 40228594? Byłabym wdzięczna xx

    OdpowiedzUsuń
  17. no niźle. super! :D
    dobre było to z Emily ;)) najlepszy moment
    Super rozdział i czadowy blog C;
    czekam na nexta :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny rozdział :)
    po prostu kocham twoje opowiadanie tylko szkoda że rozdził jest skończony w takim momęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOOOOW! Ale zemsta! Brak słów.. po prostu szok.. Sama byłam przerażona, wymyślałam różne scenariusze, ale to co wymyśliłaś.. Po prostu... SZOK! Zajebiście to wymyśliłaś :D Boję się trochę reakcji Nialla, bo na pewno nie będzie zachwycony, ale zemsta ci się udała xd Rozdział naprawdę zajebisty! Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Aahhh, TO JEST ŚWIETNE ! Ale ostro Lilka pojechała z tą Emilly xD OMG :DD
    Cały czas się głupio szczerzyłam do ekranu i do tej pory mam tego banana na twarzy xDD
    Czekam na nexta i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Błędy były. Ale fakt z męki jaką przeżywała Emily wynagradza wszystko. Dzisiaj dopadają mnie same mordercze myli, więc ten rozdział uważam za wspaniałe uwieńczenie tego jakże dobrego czarnego humoru. Dziękuję i idę pisać o baobabach. Pingu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś genialna. Twoje imaginy z każdym kolejnym stają się coraz lepsze. Mam jedno pytanie. Co ile mniej więcej dodajesz imaginy? Gdyż codziennie wchodzę i patrzę i zasmucam się gdy nie ma kolejnej części. A jeśli byś mi powiedziała ja oszczędziłabym sobie smutku :D i jeszcze raz powtórzę świetny imagin xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodziewałam się czegoś innego, ale zadowolę się tym co jest xd No myślałam że ją bardziej uszkodzi, a tu tylko tatuaż.. to może chociaż jakaś niewysterylizowana igła niech ta Emily dostanie jakiejś choroby ;D xd Dobra chyba majacze, nm. Ale ogólnie to rozdział mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozdział jest świetny, ]chociaz Ty zawsze piszesz świetne rozdziały ;p, ciekawa jestem co będzie dalej, czekam z niecierpliwością na następny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. przeraziłam się... dosłownie Lilka mnie przeraziła... i szczerze to nie fajnie... po prostu jak bym ją spotkała, to bym się jej bała... rozumiem ona miała być buntowniczką.. ale aż do tego stopnia? jasne Emily zdemolowała jej pokój, ale to żeby karać ją blizną na całe życie to dla mnie przesada.... ale i tak rozdział mi się podobał... jak zwykle nie zawiodłam się, było ciekawie, ekscytujące. Nie zauważyłam błędów i moim zdaniem postarałaś się... pozdrawiam i życzę weny (no i czekam na nexta :*)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że taki króciutki, ale nawet słowo od ciebie jest wspaniałe i zapiera głos w piersiach;) Kocham cię i czkam na następne;*
    ~Ronika*.*

    OdpowiedzUsuń