Translate

czwartek, 28 marca 2013

Rozdział 49

   O szóstej rano obudził mnie płacz, mojej małej córeczki. Od pełnych dwóch miesięcy nie przespałam całej nocy, ale jakoś udało mi się pogodzić z faktem, że jestem mamą.
   Dzień jak co dzień. Szybkie niezdrowe śniadanie, a gdy przyszła opiekunka Ani, ja musiałam uciekać do pracy. Nienawidziłam swojej roboty, miałam jej serdecznie dosyć, ale nie mogłam od tak się zwolnić. W końcu dziecko to wydatek i obowiązek.
 
   - Hej mamo- powiedziałam do kamerki, gdy w końcu miałam wolną chwilę. Każdego dnia rozmawiałam na skypie z mamą, która bardzo mnie wspierała.
   - Hej słonko, co tam u Ani?
   - Śpi. Zawsze pytasz się co u Ani, a nigdy co u mnie to już nie- prychnęłam oburzonym głosem.
   - Przepraszam
   - Spoko.
   - Zayn dzisiaj był u nas- zmieniła temat, gdy zrobiło się cicho.
   - Znowu?- na samą myśl o nim coś zakuło mnie w serce.
   - Tak. Powiedziałam mu, że ma córeczkę- dodała, a ja wyplułam kawę, którą akurat miałam w ustach.
   - Że co kurwa?!- wrzasnęłam do kamerki internetowej.
   - Ciszej, bo obudzisz dziecko. Nie mogłam go dłużej okłamywać i zwodzić. On musi znać prawdę...
   - Nie wcale nie musi!- oburzyłam się, a wtem w tle za moją mamą drzwi się otworzyły, a w ich progu stanął wychudzony Zayn.
   - Nie rób tego! Proszę porozmawiaj z nim- powstrzymała mnie przed opuszczeniem klapki mojego laptopa.- Zrób to dla Ani- posłała do mnie lekki uśmiech, po czym podniosła się z krzesła i wyszła z pokoju.
   Jej miejsce zajął Zayn. Dostrzegłam, że płakał. Siedzieliśmy oboje, po dwóch stronach ekranu i wpatrywaliśmy się w siebie. Moje serce waliło jak dzwon, najpotężniejszego kościoła, a ręce delikatnie drżały.
   - Ślicznie wyglądasz- w końcu z ust Malika wydobyły się jakieś słowa.
   - Dziękuję.
   - Podziękowałaś pierwszy raz w życiu...- uśmiechnął się do mnie przez łzy.
   - Zamknij mordę- dorzuciłam, cicho chichocząc.
   - Nie zamknę. Nie widziałem cię ponad rok, więc teraz muszę to wszystko nadrobić- powiedział.- Czemu mi nie powiedziałaś o dziecku?
   - O niczym cię nie informowałam i tak miało zostać na zawsze- w tym momencie rozległ się głośny płacz Ani.
   - To ona?- spytał mulat, a ja tylko przytaknęłam.
   - Zaraz wracam- odparłam i wstałam od stołu.
   - Wróć z nią. Proszę- powiedział cicho, gdy ja otwierałam już drzwi od sypialni.
   - Ej, co się stało?- gdy tylko podeszłam do łóżeczka, od razu wzięłam na ręce rozpłakaną Ankę i mocno do siebie przytuliłam.- Chcesz zobaczyć tatusia?- spytałam.
   - Tatuś chce!- usłyszałam donośny głos Zayna, dobiegający z drugiego pokoju.
   - Pomachasz do taty?- chwyciłam jej drobną rączkę i pomachałam do kamerki.
   - Moja córeczka- szepnął Zayn, po którego twarzy znowu zaczęły płynąć łzy, którym towarzyszył radosny uśmiech. W tym też momencie Ania wyciągnęła swoją rączkę do ekranu laptopa i się uśmiechnęła.- Ma mój uśmiech- wychrypiał Zayn.
   - Oczy też ma twoje- dodałam.
   - Wychowujesz ją sama, czy masz kogoś?
   - W jakim sensie kogoś?
   - No chłopaka, albo coś?
   - Coś...
   - Co, coś?
   - No pytasz, czy mam chłopaka, albo coś. Nie mam chłopaka, więc mam coś- oboje zachichotaliśmy, nawet nasz córka wydała z siebie dziwny, zabawny odgłos.
   - Lila...
   - No?
   - Wyjdź za mnie- jego mina przybrała poważny wyraz, a ja nie wiedziałam co w tej sytuacji odpowiedzieć.
   - Ale...- w końcu, po dłuższej chwili milczenia, chciałam coś powiedzieć, jednak Zayn nie dał mi takiej możliwości.
   - Minął ponad rok, odkąd ostatni raz cię widziałem i słyszałem, jednak mimo to każdego dnia tego roku nie było chwili, żebym o tobie nie myślał. Raz w miesiącu przyjeżdżałem do Polski z nadzieją, że twoi rodzice dadzą mi jakieś namiary do ciebie. Jednak za każdym razem odjeżdżałem bardziej przygnębiony. Wiem, że to jest miłość, taka najprawdziwsza. Podaj mi adres,a obiecuję, że jutro tam będę i już nigdy nie pozwolę ci odejść-ten jego poruszający monolog, zadziałał usypiająco na naszą córkę, która zasnęła mi na kolanach.
   - Nie chcę popełniać kolejnego błędu przez, który będziesz musiał cierpieć.
   - Nigdy nie będę bardziej cierpiał niż teraz, gdy nie ma cię przy mnie. A jeśli nie podasz mi adresu, to obiecuję, że skoczę z tego wysokiego budynku w Warszawie, ten taki słynny.
   - Pałac Kultury?
   - Może być i pałac, byle by był wysoki.
   - Cholerny szantażysta- skomentowałam, po czym wystukałam na klawiaturze swój obecny adres, który mu wysłałam.
   - RPA?!- zrobił wielkie oczy.
   - Tak to w Afryce tam na samym dole.
   - O cholerka. A teraz przepraszam, ale muszę pędzić na lotnisko- powiedział radośnie, a wychodząc z kuchni natknął się na moją mamę.- Mam najpiękniejszą córkę na świecie!- krzyknął po czym cmoknął policzek mojej mamy.
   - Widziałam- odparłam, po czym rozłaczyłam Skypa.
   Odniosłam Anię do łóżeczka, a następnie wzięłam szybki prysznic i również poszłam spać. Co prawda przyszło mi to z trudem, ale jednak.
____________________________________________________________
   Nie wiem, czemu się zgodziłam na kontynuację tego opowiadania. Pewnie dlatego, że kocham Lilę i tyle. Widzę, że wy też ją kochacie, co jest dziwne. Zakochałam się w fikcyjnej postaci.
   Teraz się zastanawiam co wybrać Lila, czy Nela, Lila, Nela... Na tamtym blogu jest najwięcej 30 komentarzy, jeśli tutaj będzie więcej to kontynuuję. BARDZO PROSZĘ NIECH KAŻDY DODAJE TYLKO JEDEN KOMENTARZ, A NIE JAKIŚ SPAM ;P
Ask mój- http://ask.fm/GobyPlane
Ask Lilki, gdzie odpowiada na pytania, możecie też zadawać pytania Zaynowi - http://ask.fm/buntowniczkanakoncuswiata

Trolololo czekam na długie kochane komentarze i see u <3 <(")

65 komentarzy:

  1. Dziękuję, że jednak zdecydowłaś się kontynuować to opowiadanie jestem ci za to bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontynuuj to opowiadanie <3, jezuu jak ja się cieszę. Tamten blog też jest nawet fajny, ale ten to cudo. Kocham go i nie pozwolę abyś go przestała prowadzić...
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no dziewczyno, jesteś moim bogiem. Jestem mega szczęśliwa i dziękuje ci, że zdecydowałaś jednak kontynuować to opowiadanie, bo na prawdę jestem tym zachwycona. Zdziwiłam się, że Lila ma córeczkę, naprawdę. Myślałam, że ona nigdy nie będzie miała dziecka, a tu BAM. Jest mała Ania. Pozdrawiam :D xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra!! Zrób nexta proszeeeee szybciutko!! ~Zosia

    OdpowiedzUsuń
  5. awwww świetny ;D szczerze mówiąc zaskoczyłaś mnie. nie spodziewałam się, że napiszesz kontynuacje tego opowiadania, ale ciekawi mnie co będzie dalej więc będę tu zaglądać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Jest genialny! *-*
    Ja po prostu nie wiem jak mam Ci za to dziękować!
    Praktycznie od samego początku codziennie tu zaglądałam czy może coś dodałaś. Za każdym razem pojawiał mi się uśmiech na twarzy. Nie ważne czy nie miałam humoru, lub źle się czułam, ten blog, każdy nowy rozdział powodował uśmiech na mojej twarzy! Na prawdę, bardzo, ale to bardzo Ci za to dziękuje! Jesteś świetną pisarką, masz wspaniały styl pisania oraz pomysły! Czekam, na następny rozdział! Jeszcze raz, bardzo DZIĘKUJĘ! xx
    ~Ola (secondcard)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, o matko, o matko. *__* Gdy zobaczyłam, że pojawił się pierwszy rozdzial to aż się zapowietrzyłam. Ja ciebie normalnie kocham. *__* A co do rozdziału to jest asdfghjkl *_* Nic dodać nic ująć. a teraz przepraszam, nie napiszę nic więcej bo nadal cieszę się jak dziecko i wątpię żeby te emocje prędko opadły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko dowiedziałam się, że będzie kontynuacja to miałam takli zaciesz i aż mi się chciało sprzątać xD Rozdział BARDZO mi się podoba i cudownie, że już w nim Lilka rozmawia z Zaynem <3333 I córeczka to bardzo dobry pomysł! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakie to było słodkie i takie w ogóle. Nie kończ tego opowiadanie, dobrze wiesz, że jest niesamowite. To opowiadanie z Nelką też mi się wydawało równie fajne to przemyśl i tamten blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. O MÓJ BOŻE. Kocham Cię, kocham Cię, kocham Cie, koch... Ale poważnie, chciałabym Cię pożądnie utulić. Moje ukochane opowiadanie jednak będzie miało happy end? YEAH! You just made my day. ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko ! Nawet nie wiesz jak się cieszę że dodałaś ten rozdział !
    Popłakałam się ze szczęścia normalnie <3
    Musisz kontynuować pisanie, Lila stała się dla mnie jak ktoś bliski, osoba której znam prawie całe życie. To niesamowite. Uwielbiam Cię i to opowiadanie również <3333

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże jak ja cię kocham <3 Dziękuje, że zgodziłaś się kontynuować tego bloga :D Nie tylko ty pokochałaś Lilę :) Strasznie się za nią stęskniłam.
    A rozdział.. iojgpjapgjwpegjwpjgbdfbesopblowrmpopwjvjp *__________* CUDO! Nie wiem co mam napisać. Normalnie jak to czytałam, to miałam wrażenie jakbym była obok nich i patrzyła razem z nimi w te ich monitory. Cudnie piszesz :D Boże jak dobrze, że mamuśka Lilki nie wytrzymała, hehe xd A tak po za tym to ta ich córcia to musi by cudowna, uśmiech i oczy Malika *.* awww..
    Mam nadzieję, że się zdecydujesz i napiszesz coś dalej :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. rozkleiłam się <3
    najcudowniejszy rozdział
    gdzieś ty ją wywiozła?
    dobrze, że kontynuujesz to opowiadanie

    Uwielbiam Cię ;**

    czekam na next
    życzę oceanu weny

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Tak ! Będzie kontynuacja !
    Zayn przyjedzie do Lilki. Jestem ciekawa co dalej. Jak zmieniło się życie chłopaków, bo o tym nie pisałaś.Ale bardzo interesuje mnie też to co będzie z przyjaźnią Nialla i Lili. Jak zachowa się blondyn i czy będzie dla dziewczyny taki jak kiedyś, czy przez to co zrobiła. Obstawiam, że opowiadanie będzie ciekawe. Mogłabym je czytać cały dzień ! Pisz następny ! Czekam i życzę weny xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko kocham Cie i matko nie wiem co napisać dziękuję Ci bardzo że napisałaś tę kontynuację, rozdział jest świetny, cudowny, zajebisty i nie wiem co jeszcze ;D, aaa na prawdę dziękuję, dziękuję że piszesz tę kontynuację ;D.

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDOOOO!!! *_____________*

    PROSZE NIE PRZESTAWAJ PISAĆ TEGO BLOGA! CZYTAŁAM TWOJE WSZYSTKIE BLOGI I TEN JEST NAJLEPSZY!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

    ROZDZIAŁ ZAJEBISTYYYY!!! CUDOWNIE, ZE MAMA LILKI POMOGŁA I WGL. TAKIE WIELKA AWWWW *o*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci,Dziękuję Ci,Dziękuję Ci,Dziękuję Ci,Dziękuję Ci. Pewnie nie wiesz za co. :) Więc dziękuję Ci za to, że kontynuujesz opowiadanie, bo gdy dowiedziałam się że je zakończyłaś po prostu się załamałam emocjonalnie ( i tu nie ściemniam). Mam nadzieję, że po mimo iż Lilka ma dziecko charakterek jej nie zniknie :) Rozdział very very amazing (zresztą jak każdy inny). Twój blog nadaje mojemu życiu sensu. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. awww, to było świetne, naprawdę dziękuje że to napisałaś i co ja mam mówić, gdybyś zobaczyła mój banan na twarzy, dziewczyno ja kocham to opowiadanie, jest najlepsze, no ale Nela, tamto też już pokochałam, najlepiej by było jak byś pisała te dwa, ale wiem ze nie wyrobisz i jest to raczej nie realne, no trudno, wybór pozostawiam tobie, masz racje, pokochaliśmy Lilkę tak jak ty, przywiązałam się tak bardzo do tego opowiadania że kiedy się dowiedziałam ze kończysz normalnie się poryczałam, a teraz jest szansa że będzie ciąg dalszy, nie no kurde,nawet nie umiem wyrazić mojego szczęścia, na prawde cholernie ci dziękuje za ten rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiesz jaka radocha mnie napadła kiedy to zobaczyłam.Zwątpiłam już w to ,że dodasz kolejny rozdział.Nadal mam napad radochy .OMG jutro widzę nowy bo już mam zwał i orgazm słodkości :*

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet nie wiesz jak się ciesze,że postanowiłaś dalej prowadzić tego bloga!!!!kocham cię,kocham i jeszcze raz kocham,jesteś cudowna a co do imienia to według mnie Lila,ale to tylko takie moje przemyślenia...Pozdrawiam i szybciutko pisz nowy Ann xX

    OdpowiedzUsuń
  21. ogromnie się cieszę, że kontynuujesz to opowiadanie. wiesz przecież ile dla mnie znaczy Lila, fikcyjną przyjaciółkę nie tak łatwo zapomnieć :-) co do wyboru Lilka czy Nela- decyzja należy do Ciebie. zostań przy tym, które bardziej czujesz, i które tworzysz z większą łatwością i przyjemnością. osobiście kocham oba opowiadania :) (1233..82)

    OdpowiedzUsuń
  22. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Matko jak ja się ciesze, że kontynuujesz to opowiadanie NO MASAKRA aż się rozpłakałam że szczęścia hehehe :DDD Ja to opowiadanie Kocham tamto tak samo ;* i Ciebie również za to jak Świetnie piszesz <33 Rozdział cudowny ! Cieszę się że Lila powiedziała Zaynowi gdzie teraz mieszka ;))) Czekam na kolejny rozdział <33

    Pozdrawiam Justyna;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. TAAAK!!! Lilka wróciła *.* Pisz dalej.. Plosę. Nie mogę się już doczekać kolejnych rozdziałów <3

    Alexx. xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękujemy ze zgodziłaś się pisac dalej. Uwierz mi, ze bardzo pokochałam ten blog. Codziennie po pare razy wchodze bloga i znadzieja patrze czy nie ma nowych rozdziałów. Dziekujemy Natalia. Kochamy Cie i równiez Lile, Zayna, Nialla, Anie, Harrego, Louisa i Liama. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ PISZ DALEJ TYLKO NIECH ONE DIRECTION ZNÓW ISTNIEJE <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo, bardzo, bardzo się cieszę nawet nie wiesz jak bardzo że powstał ten rozdział. Kocham twoje opowiadania. Na pewno będę tu często wpadać. Czekam na kolejny rozdział.
    U mnie nowy. Zapraszam .:)http://snytomarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. SUPER ŻE ZNÓW TO KONTYNUUJESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

    OdpowiedzUsuń
  29. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.♥ Gdy zobaczyłam że dodałaś rozdział od razu taki wielki banan na twarzy.:D Proszę pisz dalej.:D To jest genialne.:D Jest to 2 blog w który się tak wciągnęłam.;) Podziwiam Cię za twoje pomysły. Mam nadzieje że będzie ciąg dalszy.:D Pozdrawiam Ania.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki jest pierwszy ?

      Usuń
  30. Super jak zawsze. Ciesze się zdecydowałaś się kontynuować opowiadanie nawet nie wiesz jak mi brakowało tego opowiadania. Czytałam je chyba ze 6 razy. My też kochamy Lilkę tak jak ty <3 i kochamy cb.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aaa...a kocham Cie za to że piszesz dalej. Codzień wchodziłam na tego bloga z nadzieją na nowy rozdział i się udało!

    OdpowiedzUsuń
  32. A jednak serioo kontynuujesz ;) Już myślałam że sobie żartujesz..Cieszę się jak głupia..Nela była spoko,ale ty sama chyba jej nie lubiłaś...Może się mylę,..nwm..Co nie zmienia faktu że: NIe ma to jak LILKA <3 No ja nie wierzę jeszcze..., że dalej będe to czytać..I odwołuję moje głupie beznadziejne słowa, że to się robiło naciagane..!!!! To nie jest naciągane uświadomiłam sobie to ! teraz gdy ten rozdział przeczytałam..To jest poprostu historia która musi trwac wiecznie..:) Musii.. Hehhehe..,Muszę Ci jeszcze powiedzieć ze znalazłam błąd.<3 NIe będe publicznie go wytykać.:) ale jednak go znalazłam ;) heheh..taki malutki ....;) Oki to napisze że nie mogę sie doczekać następnego rozdziału ;;)
    M;

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne.! Ciesze się że kontynuujesz.! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiedziałam, że to sie tak nie skończy :* Cieszę się, że piszesz kontynucje :))

    Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  35. Pisz. Cudne opowiadanie. Już mi się ten początek podoba. Szkoda tylko ze 1D już nie istnieje.... Ej... bo nw to 1D istenieje czy nie? Bo w ostatnim rozdziale pisalas ze nie i ze minelo kilka lat a teraz jest ledwo jakies 11 miesiecy pozniej jak nie wiecej wiec sie pytam jak to wkoncu jest.... :) Pozdrawiam Xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Miód, cud i malinki..;)
    Fajnie, że znowu ciągniesz to dalej, już nie mogę doczekać się następnego...
    Nowy blog też zaczyna się obiecująco...;P

    OdpowiedzUsuń
  37. LILAAAAAAAAAA :D wróciłas jeju jak ja teskniłam za jej światem o jejuu ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  38. UHUHUH <3 . WIDZE ZE JEST PONAD 30 ;D A WIEC CIAGLE WYGRYWAMY Z TOBĄ . !
    NIE TYLKO TY JĄ KOCHASZ MY TEZ ! ;)
    LILKA NIE NELKA LILKAAAA ! . PROSZE POSWIECAJ WIECEJ CZASU TEMU BLOGOWI A NIE NELCE ;)
    LZY SAME MI LECIALY JAK TO CZYTALAM NO I CZEKAM NA NASTEPNY NAJLEPIEJ JUZ JUTRO ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziekuje, dziękuje, dziękuje i jeszcze raz dziękuje... Nie móc czytać twojego bloga to było coś strasznego i jeszcze to zakonczenie wtedy płakałam pól dnia tak mną wstrząsnęło. Jesteś neisamowita ten blog jets niesamowity ;**/ Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham Cię mamo po prostu cie kocham <3 Dziękuję ! Mój sens życia wrócił !

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest genialny.. Ciesze sie ze kontynuowalas Lilke to najlepsze opowiadanie jakie w zyciu cztytalam az mnie cos za serce cisnelo.. Kocham Lilke i cale to opowiadanie. Pisz dalej to jest piekne.:-D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiedziałam że to nie może się tak skończyć i jestem ci cholernie wdzięczna za to że Lilka wróciła, a z nią moja nadzieja w marzenia :) To może głupie co teraz powiem, ale to tylko opowiadanie, czyjaś wyobraźnia a jednak to coś wiecej, coś dzięki czemu zaczęłam inaczej patrzeć na życie, świat i to dzięki Lilce! Jeszcze raz Ci dziękuje za to że postanowiłaś tego tak nie konczyć i mam nadzieję że pociągniesz to dalej:3~pola

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak bardzo, cholernie, pięknie, cudownie Cie kocham ! Kilka jest dla mnie na prawdę ważna postacią ktora swoimi czynami i przemysleniami nauczyła mnie w zyciu czegoś ważnego. Na prawdę bardzo chce żebyś dalej pisała o Lilce a jesli dasz radę to kontynuuj przygodę z Nella. Che Lilki i Zayna. Chce czytać o nich, chce ich przeżyć, przygód. Pisz proszę Cie ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  44. Kurcze aż mnie zatkało, bo nie spodziewałam się kontynuacji, a już na pewno nie takiej ... :D
    Jestem ciekawa, czy Lilka serio jest w RPA, czy to była jakaś ściema ... xDDD

    OdpowiedzUsuń
  45. HAHA wygrałam ;PPPP jestem najbardziej przekonującym człowiekiem na świecie. Mówiłam, że wszyscy będą szczęśliwi, ja jestem, ty jesteś, everybody is happy!!! Rzuć Nele w cholere ( aż się zrymowało ) i pisz o Lilce. W sumie i tak wiem, że będziesz o niej pisać. Chyba, że znowu będziesz za dużo oddychać i dostaniesz kare xP Baobab | O |

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham ten bloga i kocham twój styl pisania świetnie że uległaś namową i zdecydowałaś się go kontynuować ale tamten blog też jest ciekawy i fajnie by było jak byś pisała oby dwa boże nawet nie zdajesz sobie sprawy jak ja i pewnie nie tylko ja się ciesze już nie mogę się doczekać dalszych losów Zayna i Lilki jestem bardzo bardzo ciekawa co tam słychać u naszego głodomora Niall'a :DDD <3 :****** czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  47. super. dalej nie wierze ze wrocilas to swietnie wole lilke ale zrobisz co chcesz

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak się strasznie cieszę, że piszesz dalej opowiadanie :) Nawet skakałam z radości ( a nigdy tego nie robiłam :D )

    OdpowiedzUsuń
  49. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że kontynuujesz to opowiadanie:) Ja tak samo, jak ty pokochałam Lilę i smutno jakoś mi było bez tego opowiadania:)
    Genialny rozdział, jak zwykle:*
    A i to Twoje nowe opowiadanie również jest świetne, więc jakbyś dała radę, to byś mogła pisać i to i to:)

    OdpowiedzUsuń
  50. NATALIA KOCHAM CIE! <3 Jejku jak ja strasznie chciałam tej kontynuacji, przywiązałam się do Lilki ;o W sumie z Nelką też może być fajne opowiadanie ale... bardziej pokochałam o Lilce :D Rozdział świetny jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. łooo .. juz 52 ? ;D spoko ;)
    Ciesze sie ze dalej piszesz ;) jakos bardziej lubie Lilke od Neli ;) poprostu sie przywiazalam ;) . ciesze sie ze Lila ma corke ;) chociaz ja bym jej dala jakies inne imie ;) Ania takie przereklamowane ;) ale jezeli Tobie i innym sie podoba to ok ;) w sumie to zazdroszcze Ani rodzicow ;) a tak wgl to ju dalej sie nie dalo Lili wywiezc? RPA ? serio ? ;D
    czekam na nexta i ciesze sie ze Zayn po nia przyleci ;) ciekawi mnie czy 1D sie znowu polacza i czy Niall i Lila sie beda dalej przyjaznic ;) szybko pisz 2 ;)

    ______________________________________
    Twitter - @Stylesoowaa
    ask - Stylesoowaa

    OdpowiedzUsuń
  52. Boże ! Tak się cieszę,że kontynuujesz to opowiadanie! Dodawaj jak najszybciej kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Cieszę się, że kontynuujesz opowiadanie. Jesteś super!!!
    Czekam na kolejny rozdział...napisz jak najprędzej!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale żeś dała z tym RPA :D Zaskoczyłaś. Cieszę się, z kontynuacji. Szczerze powiedziawszy bardzo się cieszę, bo byłam smutna że tak ma się zakończyć ta historia. Czekam na ciąg dalszy :D

    OdpowiedzUsuń
  55. super extra i wgl ! ten blog jest super ale ten nowy terz jest super piszkaj dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Czekam na następny rozdział...
    - Meg

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojj. Przepiękny. Sprawiłaś że od 3 miesięcy zaczęłam płakać. Jak ty to kurde robisz.? Spowodowałaś o tak silnej osoby jak ja jakie kolwiek łzy. Dziękuję ci za to. Dzięki tobie wiem jak to jest płakać. Skończ Buntowniczkę a potem napisz Nelkę.♥ Kocham twoje opowiadanie. A masz pingłiny (")><("). Jak cię spotkam to dostajesz buziaka w policzek

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny blog *.* Zapraszam na mojego bloga o Nelly i One Direction . Jesli ci sie spodoba licze ze go zaobserwujesz i zostawisz komentarz .http://i-know-than-he-is-the-only-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się! Czekam na 3 rozdział, bo widzę że drugi już napisałaś :D booożeeee, to lepsze niż poprzednie :3 Chociaż przy pożegnaniu kiedy Zayn i Lila się żegnali prawie się popłakałam! Dawno tu nie zaglądałam, ale nadgoniłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  60. JEZUS, MARIA ! TAK SIĘ UCIESZYŁAM, ŻE KONTYNUUJESZ. NARMALNIE SI POPŁAKAŁAM. MOJA MAMA MYŚLAŁA, ŻE COŚ NIE TAK. RYCZAŁAM CHYBA PRZEZ DWADZIEŚCIA MINUT. KOCHAM LILKĘ I KOCHAM ZAYN'A, A TERAZ TEŻ ANIĘ XD CAŁA RODZINKA RAZEM <3 LOFFKI.

    OdpowiedzUsuń
  61. LILKA !!!!!!!!!!!!!! Taaak :D Taki mam zaciesz na twarzy :). ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. NAwet nie wiesz jak się cieszę że kontynujesz Lilke C:

    OdpowiedzUsuń