Translate

piątek, 1 lutego 2013

Rozdział 37

   - Wstawaj śpiochu! Idziemy do zoo!- pierw usłyszałam wrzask, a później coś na mnie wskoczyło, a gdy otworzyłam oczy ujrzałam skaczącego po moim łóżku Marcina. Jego twarz była cała umazana czekoladą, nie brakowało na niej też szerokiego uśmiechu.
   - Złaź ze mnie- warknęłam i zepchnęłam go z materaca, wprost na podłogę.
   - Mieliśmy iść do zoo nie pamiętasz?
   - Ale nie o ósmej rano.
   - No, ale jest już po dwunastej- oznajmił, a ja wyciągnęłam rękę po leżący na ziemi telefon.
   - No co ty pieprzysz- szepnęłam i spojrzałam na ekran. Faktycznie był już kwadrans po dwunastej w południe, a ja jeszcze leżałam w łóżku, pod kołdrą.
   - Ja nic nie pieprze, nie lubię pieprzu, on jest ble- wyjaśnił z poważnym wyrazem na twarzy, a ja wywróciłam oczami i wygramoliłam się z łóżka.- A jeszcze coś. Bo byłem tu szybciej i dzwonił twój telefon i tam sie wyświetliło jakiś Zejn i ja odebrałem, ale on mówił po chińsku i nic nie zrozumiałem...
   - Co ty powiedziałeś?!- podniosłam głos.- Odebrałeś mój telefon?! Jakim prawem w ogóle go dotykasz?- zdenerwowałam się na niego.
   - Ale ja nie chciałem zrobić nic złego- do jego błękitnych oczu zaczęły napływać łzy.
   - Dobra teraz sio, chcę się ubrać- powiedziałam, a chłopiec z opuszczoną głową wyszedł na korytarz, zamykając za sobą drewniane drzwi.
   Wyciągnęłam z szafy ukochane krótkie szorty z ćwiekami na kieszeniach i do tego zwykły biały top. Chwyciłam jeszcze bieliznę, kosmetyczkę i żwawym krokiem ruszyłam wprost do toalety, która znajdowała się na końcu wąskiego korytarza. Szybko się odświeżyłam, ubrałam i zrobiłam makijaż, podkreślając w szczególności oczy, czarną kredką i granatowym cieniem do powiek. Uśmiechnęłam się do lustra i wyszłam z łazienki.
   - Zrobiłem ci płatki- oznajmił Marcin, gdy zeszłam na dół, do kuchni, gdzie na stole czekała na mnie miska z płatkami kukurydzianymi i sok pomarańczowy.
   - Spoko- odburknęłam i usiadłam na krześle, po czym chwyciłam za łyżkę.
   - U nas w przedszkolu mówi się dziękuje, a nie spoko- wyjęczał pod nosem i usiadł naprzeciw mnie.
   - Takie słowa mówią tylko mięczaki, prawdziwy człowiek nigdy nie dziękuje- oznajmiłam i zabrałam się za śniadanie.- Śmigaj myć zęby, bo nie będę na ciebie czekać- powiedziałam, a on szybko popędził na górę do łazienki, a ja dokończyłam płatki.
   Po piętnastu minutach zamykałam dom na klucz, a Marcin cały czas nawijał jaki to jest podekscytowany, że zobaczy małe żyrafy i niedźwiedzie, o których mówili kilka dni temu w telewizji. Chwilę później już jechaliśmy miejskim autobusem w kierunku zoo. czułam na sobie wzrok dwóch dziewczyn siedzących obok nas.
   - Ej to jest ona... Może jest też Zayn...- podsłuchałam ich rozmowy i się odwróciłam w ich kierunku.
   - Ja osobiście myślę, że Zayn został w Stanach- oznajmiłam, a dziewczyny zrobiły wielkie oczy.- Jak coś chcecie wystarczy się spytać, a nie później plotki puszczacie.
   - Zerwałaś z Zaynem- spytała, niepewnym głosem blondynka.
   - Nie- odpowiedziałam bez chwili namysłu.- On zerwał ze mną.
   - Czemu?- zadała kolejne pytanie, ta druga.
   - Marcin to nasz przystanek- pociągnęłam brata za rękaw wprost do szklanych drzwi, które akurat się przed nami otworzyły.
   - To były twoje koleżanki?
   - Nie znam ich.
   - A mama mówi, że nie można rozmawiać z nieznajomymi- oświadczył, a ja się delikatnie uśmiechnęłam.
   - Ja mogę trochę więcej niż inni...- powiedziałam i podeszłam do kas, w których kupiłam dwa biletów wstępu. Po przekroczeniu bramy zoo, maluchowi zaczęło odwalać, a mój telefon niespodziewanie zadzwonił.
   - Cześć brzydalu- powiedziałam do słuchawki.
   - Nie jestem brzydki- odpowiedział Niall, bo to właśnie on dzwonił.
   - Marcin masz się mnie trzymać- krzyknęłam do brata, który dość dosłownie potraktował moje słowa i złapał mnie za rękę i zaczął ciągnąć.- Co tam?- wróciłam do rozmowy z Horanem.
   - Wracamy do Londynu, właśnie jesteśmy na odprawie, to znaczy chłopaki wracają do Londynu...- nie dałam mu skończyć.
   - Boże, przyjeżdżasz do mnie, do Polski?!- wykrzyczałam do telefonu, a Niall to potwierdził.
   - Zayn leci też do Londynu, ale podsłuchałem jak rozmawiał o tobie z Paulem, kilka minut temu- dodał po chwili.
   - Nie obchodzi mnie Zayn- odburknęłam.
   - Dobra, mniejsza o to. Podasz mi adres twojego domu?
   - Wyślę ci SMS-a. Koniecznie zadzwoń jak będziesz na lotnisku- oświadczyłam z szerokim uśmiechem na twarzy.
   - Zadzwonię. Dobra muszę kończyć. Do zobaczenia- powiedział i się rozłączył. Szybko napisałam wiadomość do blondyna z moim adresem i zaczęłam podziwiać zwierzęta, przy których akurat się zatrzymaliśmy.
   - Kto dzwonił?- spytał Marcin, po tym jak uniósł wzrok na mnie.
   - Gość, który dzisiaj do nas przyjedzie. Możesz go kojarzyć, bo był u nas jak babcia umarła- oświadczyłam.
   - Ten ciemny?
   - Nie, ten milszy- odpowiedziałam i przeniosłam wzrok na słonie, przy których akurat staliśmy.
   - A on też mówi po chińsku?- wyjąkał.
   - Tak, ale będę ci tłumaczyć, jak nie będziesz rozumiał- oświadczyłam.- Dobra idziemy dalej.
   Zoo w Warszawie było o wiele słabsze niż to, które odwiedziłam w Londynie jakiś czas temu. Gdy staliśmy przy zagrodzeniu dla fok, niespodziewanie podbiegło do nas z dziesięć piszczących dziewczyn.
   - Jest tu Zayn?- krzyknęła mi prosto do ucha.
   - A widzisz tego gnoja gdzieś tu, bo ja nie. Czemu kojarzycie mnie z nim, a nie z nikim. Jestem zwykła, ja nie znam was, wy mnie, wiec nie mamy o czym ze sobą rozmawiać- oznajmiłam chamskim, idealnie pasującym do mnie głosem.
   - Wredna jesteś- skomentowała ta z burzą loków na głowie.
   - Tak wiem i bardzo dobrze mi z tym- prychnęłam i odwróciłam się do nich plecami.- Marcin idziemy- zawołałam brata, ale go nie było.- Marcin!- krzyknęłam i zaczęłam się nerwowo rozglądać wokół własnej osi, ale nie było po nim ani śladów.
__________________________________________________________________
Kolejny postaram sie wrzucić jak będzie dużo, DŁUGICH komentarzy. Pamiętajcie, że jak dobijecie do 100 komentarzy pod którymś z postów rozdział będzie dwa razy dłuższy. Chyba wart spiąć tyłek i zostawić po sobie komentarz, a te długie pomagają mi na moja wenę tak ostatnio zobaczyłam, ze jak przeczytam kilka takich dłuuugich komentarzy to mam ochotę dla was pisać :)
Piszcie na aska z każdym pytaniem http://ask.fm/GobyPlane xxx Kocham was wiecie, jesteście takimi moimi osobistymi fanami, o których zawsze marzyłam. :) <3 xx

63 komentarze:

  1. O bosh! Marcin zaginął w akcji! O no! Tylko nie mów że Niall przyjedzie z Zayn'em! Bo jak tak to będę lekko oszołomiona i mam nadzieję że się pogodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ..Tylko nie śmierć Marcina....to byłaby tragedia .....:( dopiero sie pojawił w treści a już ma umrzeć....??? noł///.hah może go jakieś zwierzę zjadło ooooOOOOO NIEE..!!! chiński hahah co za idiota..xd pieprzy - nie lubię pieprzu.....Ja pieprze skąd ty mam te pomysły..hahahhahah...Fajniutko że jeszcze się nie pogodzili.- Zayn i Lilka ....bynajmniej nie ma śłodkości///za duzo..ale też kłótnia co za duzo to niezdrowo ..;)...Niallll przyjedzie//// a Zayn ?!! to please On musi z nią być w końcu..........;D bo to normalnie nie jest to opowiadanie jak oni się nie przegadują///hahha Mam nadzieję że kolejny rozdział będzie w weekend..jeszcze..xd
    M;

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooooo wkońcu nowy rozdzzział . Jeeeeest super!!!!!!!!!! Mam nadzieje że ona wróci do Zayyyyyna!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marcin come back ! hahaha po chińsku, Lila jak zwykle olewa innych hahaha ale za to jest ciekawie, rozdział świetny i czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny rozdzial, ciekawi mnie co bedzie ja Niall przyjedzie. ;p albo jakby Zayn niespodziewanie zapukal do jej drzwi zalany łzami. =] nastepny rozdzial zapowiada sie fascynujaco, mam nadzieje ze bedzie szybko. :* bylo by swietnie jak by sie pogodzili ale nie tak od razu, niech troche go pomęczy.. :D tak zeby myslal ze stracil ja na zawsze, ze nie ma juz szansy na to aby bylo jak dawniej. Nie moge sie juz doczekać nastepnego.. Zycze ci dobrej weny.. pozdrawiam.. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty uwielbiam to czytać jak byś pisała lektury szkole to bym czytała jest po 1000 razy czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No dawaj mi tu Zayna ! oni sie maja pogodzic i koniec . !!!!!!! ZAYN COME BACK !!!!!! wróć di starego wygladu bloga ! ten mi sie jakos nie podoba ;/ Zayn w tle byl lepszy .. prosze dodaj rozdzial jeszcze na weekendzie ! ;/ NIE MOGE SIE DOCZEKAC . ! nastepny rozdzial fajnie sie zapowiada ;/ ale mogloby byc dluzsze :P tyle odemnie ;d bye :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Ale, ze po chińsku? Hahahaha.. padłam. Podoba mi się to, że Lila jest troszkę milsza dla brata :) Fajnie by było jakby Zayn przyleciał do Polski tuż po Niallu. Gdy Niall bd już w domu Lilki i wg. to Zayn przyjedzie, a ona nie wpuści go do środka i tak przez parę godzin bd się darł pod drzwiami. Hahahahah.. ja i te moje urojenia :3. Ale tak naprawdę pisz co chcesz. Bardzo podoba mi się Twój styl. Czekam na następny rozdział. I nie mogę się doczekać książki :D- Alexx.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby kraść tekst ?

      Usuń
  10. Chciałabym, żeby Nialler został u Lilki bardzo długo i żeby się zbliżyli do siebie. Ahh.. Moje marzenia.. Niech wychodzą gdzieś, spędzą romantycznie kilka chwil.. A rozdział super <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, 38 rozdział zapowiada się świetnie! Nie mogę się doczekać przyjazdu Nialla .... czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdział też mam nadzieję, że Nialler poczuje coś do Lilki. Może Zayn przyleci za nim. Nie wiem czekam na kolejny!

    do Alex Smith byłoby fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. super czekam na next
    ps; jesteś świetna wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. "tam sie wyświetliło jakiś Zejn i ja odebrałem, ale on mówił po chińsku i nic nie zrozumiałem..."-rozwaliło mnie to :DD
    Mam nadzieję, że Lilka będzie z Zaynem i że będzie jeszcze wiele zwrotów akcji i że Marcinowi się nic nie stanie.
    Już czekam na nowy rozdział, bo jestem strasznie ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział świetny, cieszę się że dzisiaj dodałaś, napiszę to już po raz kolejny ale Twój blog jest zajebisty kocham go ;D i już się nie mogę doczekać następnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha chiński :D Świetny jest ten rozdział xx Ciekawa jestem co się stanie z Marcinem i oczywiście w późniejszych rozdziałach z Lilką i Zaynem xD Czekam na nowy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  17. fajniue... czekam razem z tobą na te 100 komentarzy... chyba nas tutaj jeszcze tyle nie ma, bo każdy kto docenia to co piszesz komentuje... fajny rozdział... i tyle, nie mam o czym pisać, bo nic się nie działo... może trochę jestem ciekawa co się stało z marcinem i tyle... oby jak przyjedzie Niall wydarzyło się może coś śmiesznego, albo intrygującego :) czekam na nexta... i obyś miała dużo tych komentarzy i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no dalej ! rozdział aww *____* . szkoda, że krótki ale zawsze lepsze coś niż nic . :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boziu biedny Marcin. Żeby się znalazł. Ale miałam zaciesz jak przeczytałam, że Niall przyjeżdża. Wyobraziłam sobie, że na serio przyjeżdża i takie lool. Ale super rozdział chcę następny. KOOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Marcin jest zajebisty hahaha x 'ten czarny' to było dobre :D więcej Marcina!
    Wkurzające te dziewczyny :x łażą za Lilką i łażą... w sumie też tak bym zrobiła ;d
    Rozdział jest świetny więcej nie mogę powiedzieć, bo się nie da słowami wyrazić ;)
    Dobrze, że masz wenę, bo kocham to opowiadanie. Uśmiech pojawia mi się na twarzy i cieszę się jak głupia hahha :D
    czekam na następny i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak mi się nasunęło ... Czyżby znowu porwanie zorganizowane przez jakąś psychofankę ... ?
    Nie no Ty i Twoje opowiadanie jesteście genialni ... :DDD
    A swoją drogą ... szkoda, że Lila chociaż dla brata nie jest miła ... xD
    Btw też się chyba w najbliższym czasie wybieram do zoo ...

    OdpowiedzUsuń
  22. co jak co, ale chiński język to najlepszy język ;3 rozdział świetny. myślałam, że dodasz w weekend, a tu taa daam! i w tygodniu :o xd mi to odpowiada i cieszę się, że tak jest :3 piszesz "nudny" ale ja i tak wiem, że bd świetny, piszesz "brak weny" ale a i tak wiem, że się nie zawiodę, klikam tylko 'bu...'w wyszukiwarce i od razu wyskakue ten blog *-* uwielbiam to czytać, uwielbiam Cię, za ten talent i liczę na dalsze rozdziały, oraz książkę którą koniecznie muszę kupić, więc jak coś, nie wiem, wyliczone czy cuś, to +1 jeszcze dla mnie :3 kocham <3 PS. SPINAĆ TYŁKI I 100 KOMENTARZY MA TU BYĆ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Marcin dal nura do foczek ja wam mowie xd albo te dziewczyny go z miejsca zapierdol**y :D Oby to wszystko się wyjasnilo :p Swietny rozdzial zreszta jak zawsze :) Jak widze, ze jest nowy rozdzial to jest jeden wielki pisk ^^ Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Też myśle że Marcin dał nura do foczek xD Rozdział jak zawsze mega !! Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahh ta sława, rozpoznają Cie nawet w autobusie hahaha Nie podoba mi się końcówka... bo tera będę przeżywać, czy ten mały się zgubił, czy go porwali, czy jeździ na słoniu, albo pływa z fokami... no nie wiem co sie z nim dzieje, nie wiedza jest okropna xd "widzisz gdzieś tu tego gnoja?" hahahah no to było genialne <3 Rozdział świetny ;D A tak btw.. to strasznie denerwują mnie twoje teksty typu "brak weny", czy "rozdział jest nudny" eh.. ty wgl mnie nie słuchasz.. a przecież jestem twoim fanem, fanką tak właściwie, chyba by było poprawnie xd Czy możesz wreszcie zrozumieć, że to co piszesz jest super, fajne, zajebiste i wgl goń się nigdzie nie ma tutaj epizodu, który zawierał by coś nudnego, ocenę zostaw nam "fanom" huhu my tu jesteśmy spece od tego czy nam sie to podoba, czy nie.. a się podoba ! No więc, jak już się dogadałyśmy, że już nie napiszesz pod następnym rozdziałem nic w tym stylu to gitarka, a w następnym widzę Horanka hahaha zrymowałam ;d xd dobra dziwna jestem i pisze to co mysle, tzn w glowie mam no nie ważne... nie wiem ile będziesz mieć komentarzy, niestety to nie zależy ode mnie, ale no .. SPINAĆ ZGRABNE DUPY KOLEŻANKI ! no i czekamy na następny huhuhu już się nie mogę doczekać ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  26. BOZE NIE MOZE BYC PRAWDA!!! ZAYN MUSI BYC Z LILKA. JA PLACZE, JEJKU!!!!!!!!!! ale rozdzial ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale jestem ciekawa co dalej ? Awwww *-* . Piszesz najlepsze opowiadanie :D mam nadzieję że kolejny rozdział będzie dłuższy , wcześniej pisałas dłuższe : ( , jestem twoją fajnka , czekam na nexta <3 xx.

    OdpowiedzUsuń
  28. super rozdział! Kolejny zapowiada sie jeszcze ciekawiej ;D a co do Zayna to mi go nawet nie szkoda. Gdyby mu na Lilce zależało to by za nią do Polski przyjechaj... Tak jak Niall. W sumie to niezła para by wyszła w Niallla i Lili :) Bardziej do siebie pasują. Ale to twój blog i ty nim rządzisz xD Ale co będzie z Marcinem? Ciekawe kto go znajdzie? :)) Mam nadzieje że w końcu uda sie dojś do tych 100 komentarzy ¢: Sorki ale nie umiem pisać długoch komentarzy :( Czekam na kolejny rozdziałł i życzę mmiłego pisania i czytania (naszych komów) :* xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. super rozdział ale czad niall przyleci do polski.Dobre teraz lilke ciągle kojarzą z Zaynem no po prostu genialnie i ps.GDZIE DO JASNEJ CHOLERY JEST MARCINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm.. skoro napisałaś ,że komentarz ma być długi to się postaram taki napisać chociaż przyznam ,że nie potrafię takowych pisać. xd
    W tym rozdziale najbardziej spodobało mi się "Ale on też mówi po chińsku?" To mnie rozwaliło. xd Mordka mi się strasznie teraz cieszy bo Niall przyjeżdża do Lilki. *-*
    Tak jak pisałam na początku nie umiem pisać długich komentarzy ponieważ wszystko mnie rozprasza. Jka nie tt to fb. A jak nie portale to rodzinka wtargnie mi do pokoju albo coś ciekawego w telewizji. x.x No ludzi trzymajcie mnie bo coś zaraz komuś zrobię. Ale wracając do twojego bloga to powiem ci szczerze ,że jest to moje ulubione opowiadanie, serio. W życiu przeczytałam ich chyba milion. Zawsze jak widzę ,że nowy rozdział to morda się cieszy i takie pytanie "Co Lilia znowu zrobiła?" Zawsze, ale to zawsze jest takie pytanie. xd Ale z tym jak zgubiła brata to takie coś "OMG". xd
    Ehh, nie wiem już co napisać więc kończę ten najdłuższy w moim życiu komentarz i żegnam się z tobą. xd
    Pozdrawiam i czekam na NN. ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajebistyyyy!!!!!!!! ♥♥♥ Pewnie będzie tak, ze Lilka i Niall będą się całować czy coś takiego i Zayn to zobaczy! ♥♥ Pisz już następny, bo ci to bardzo dobrze wychodzi! ♥♥ Jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja Cię kocham <3 Jesteś wspaniala! Jak jak próbowalam pisać jakieś opowiadanie to mi wcale nie wychodziło :( Podziwiam osoby, które mają taką wyobraźnię jak ty <3 <3 <3 Pisz szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super rozdział mam nadzieję że Marcin się odnajdzie. Czekam na nowy rozdział. może Marcia odnajdzie Zayn jakby przyleciał! Takie moje wymysły he he super

    OdpowiedzUsuń
  34. Super *__* Grr głupie dziewczyny.. Fajnie, że Niall przyjeżdża do niej ;d Kurde serio? Zgubiła Marcina.. Biedak.. Lubię tego małego normalnie ;d Czekam na następny ;D
    Nominowałam się do Liebster Award : http://opowiadnieoonedirection.blogspot.com/2013/02/liebster-award-iii.html

    @keepcalmxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy każdy Marcin jest taki nieogarnięty jak On. Ale to jest mega zajebiste.
    Fajnie Nialler przyjeżdża do Polski. Odwiedżcie bloga mojego i mojej kol. http://wera-wika.blogspot.com/. serdecznie zapraszam, Ja i moja kolezanka dopiero zaczynamy. a i to jest konto na google mojego brata. Żeby nie było.
    _______________________________
    Wikaa.♥

    OdpowiedzUsuń
  36. SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD Pisz dalej !!! :)- LuLu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Superowy! Tylko żeby Marcinowi nic się takiego nie stało, bo będzie smutno ;) Ale ogólnie czadowy! Czekam na dłuższy następny <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ej no kurwa! Pierdzielone lenie! Czm tak mało was komentuje?! Ten blog zasługuje na więcej komentarzy!!!
    Rozdział świetny, i mam nadzieję że kiedy Niall przyjedzie to będzie fajnie! Chociaż wolę jak Lila jest niegrzeczna i coś przeskrobie bo wtedy dzieje się fajna akcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne, nie mogę się doczekać co się wydarzy pomiędzy Lilką a Zaynem, czy się pogodzą i czy on po nią przyjedzie, no i ogólnie ciesze się że Lilka przyjaźni się z Niallem, to takie słodkie, zajebisty rozdział jak każdy zresztą, czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudo :) ciekawe gdzie uciekł Marcin ;) nie mogę się doczekać spotkania Lilki z Niallem oraz pewnie później z Zaynem . czekam na nn :) xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy.Proszę cie pisz dłuższe rozdziały.Hmm co tutaj mam się dużo rozpisywać.Kocham tego bloga.

    http://onedirectionandmyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym żeby już Niall był u Lilki. A rozdział super. Ciekawe gdzie się podziewa Marcin. Widać, że Lilka naprawdę kocha swojego braciszka i to pokazuje, że ona tak naprawdę nie jest wredna. Jest tylko zagubiona, ale jest wrażliwa i to widać. I bardzo uczuciowa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny rozdział, bardzo lubię twój sposób pisania ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS BIGOS mega długi komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Marcina to Keviny porwaly! Niech one go nie zjedza dopiero co się pojawil! A Zayn niech w koncu przyzna się przed samym soba ze postapil jak dupek -.- A Niall to taki normalnie friends forever normalnie. Zawsze jest gdy Lilka czegos potrzebuje. A te cale faneczki Zajana niech się odwala jak chca cos wiedziec to nie się jego zapytaja! Rozdzial jak zawsze dklshsdkdgsdiuhfb *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. jeju niech Lila i Zayn sie pogodzę no :c

    OdpowiedzUsuń
  47. Rozdział trochę nudny, ale jak sama powiedziałaś Polska jest nudna. Podoba mi się postawa Lilki co do młodszego braciszka. Taka kochająca siostra. Chociaż trochę denerwują mnie te jej zmiany humoru. Strasznie humorzasta ta nasza Lilka jest.

    OdpowiedzUsuń
  48. HEJ < 333 .Wiesz weszłam dziś przypadkiem na takiego jednego bloga , i wiesz co ? Szok , jak można kraść pomysł . Twoja bohaterka ma na imię Lili , i jej bohaterka ma na imię Lili . Twoja Lili jest chamska, nie miłą ,pali ,pije jest podobna do Zayna. I jej bohaterka jest podobna do Zayna... W ogóle macie strasznie podobnę akcje .Radze ci przeczytać uważnie jej bloga i zobaczyć że macie takie same .Tyle że widać że Ona od ciebie ukradła pomysł na bloga ... http://neverforgetaboutyou-story.blogspot.com <---To jest jej blog > :

    OdpowiedzUsuń
  49. Rozdział jak cała reszta piękny. *_* Naprawdę lubię, to opowiadanie, fajnie się je czyta, z łatwością przychodzi mi wyobrażenie sobie tego wszystkiego, gratuluję talentu. ;*
    Mam nadzieję, że moje opowiadanie będzie chociaż w połowie tyle co ty czytelników... mooże. xD
    Jestem ciekawa co stanie się z Marcinkiem, mam nadzieję, że nic okropnego. ;) Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg wydarzeń. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Łał masz wielki talent ...Ten rozdział jest bardzo fajny, i strasznie podoba mi się chmski charakter Lilki. Mam nadzieje że Marcin się znajdzie i nic mu nie będzie... Wiesz? Chciałabym aby Lilka znów będzie z Malikiem pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Czytam tego bloga od sameeeeego początku, i uważam że jesteś boską pisarką. Te rozdziały mają coś w sobie co zachęca je do ponownego przeczytania. Można całą historię od początku przeczytać, a ona się nie znudzi. Jest to naprawdę bardzo dobry blog, któremu warto poświęcić czas na czytanie. Uważam również, że wielką zaletą tego opowiadania jest to że, główna bohaterka Lilka, jest niezależna i samodzielna. Ten blog, bardzo się różni od innych. W twojej historii coś się dzieje. Akcja niesamowicie się rozwija co daje wielki plus. Życzę Tobie, żeby ten blog dalej się tak rozwijał, aby, miał więcej czytelników oraz żebyś miała z niego satysfakcję że jest świetny. Wydaje mi się, że w pisanie wszystkich rozdziałów jest dla Ciebie czymś co przychodzi Tobie bardzo łatwo. Że po prostu lubisz je pisać. Także pisz go dalej, jest naprawdę rewelacyjny. Codziennie zaglądam, czy nie napisałaś nowego rozdziału. Czekam na następny. Pozdrawiam, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  52. CUDO *______*
    Oooo Niall przyjedzie do Polski :P
    Ma racje że tak sie zachowała w stosunku do tych dziewczyna ;P
    Popieram :d
    Spiąć tyłki i 100 komentarzy <3
    P.S. Jestem twoją fanką <3

    OdpowiedzUsuń
  53. AAAAAAA>....
    Szybko dodawaj następny bo już się nie mogę doczekać
    Jest dużo komentarzy to szybko dodawaj nowy;)
    I niech Zayn też przyjedzie do Polski.
    Niech się znowu zejdą....
    Wielkie pliiiissss;)
    ~Ronika

    OdpowiedzUsuń
  54. Moim zdaniem te rozdziały są za krótkie aby miały 100 kom. Chociaż się postaramy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja uważam, że Lilka i Malik do siebie nie pasują. Lila bardziej pasuje do blondyna, bo przy nim jest sobą.

    OdpowiedzUsuń
  56. naprawdę intrygujący ;) mam nadzieję, że Marcin się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Boże kocham to, bardzo miło się czyta i wg zajebioza *-*

    OdpowiedzUsuń
  58. oh nol Marcin sie zgubil !!" niece sie znajdzie no i uwazam ze nie dojdziemy do 100 komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  59. Ej ale 62 komentarze to duzo !!

    OdpowiedzUsuń
  60. Weeee nowy rozdziałek! :* Jest naprawde świetny.
    A ty naszą idolką Natalia! :* Mam nadzieje że weźmiemy dobijemy do 100, szerze to niewiele nam brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń