Translate

środa, 30 stycznia 2013

Rozdział 36

   Obudziłam się, gdy na zewnątrz zaczynało robić się ciemnawo, a w pierwszym momencie nie wiedziałam, gdzie ja w ogóle jestem. Dopiero mój brat, który wtargnął do mojego pokoju nieco mnie otrzeźwił.
   - Lila!- krzyknął i się na mnie rzucił.
   - Siema- odparłam krótko i poklepałam go po plecach.
   - Muszę ci coś pokazać. W internecie jest pełno twoich zdjęć. Jesteś sławna- zaczął gadać jak nakręcony, a ja tylko przytakiwałam.- Czemu wróciłaś, źle ci tam było?
   - Znudziło mi już się życie w Anglii, tu jest lepiej- skłamałam, po czym sztucznie się uśmiechnęłam.
   - Pójdziesz ze mną jutro do zoo, bo mama i tata nie mają nigdy czasu- zmienił temat, a mi przypomniało się wyjście do zoo z chłopakami sprzed miesiąca.
   - Nie chce mi się, nie możesz iść z kolegami?- zaczęłam się wymigiwać.
   - Nie bo są na obozie piłkarskim- wyjąkał i dosiadł się do mnie na łóżko.
   - Było jechać z nimi.
   - Nie bądź taka zrzędliwa ja widzę, że coś cię gryzie, a zoo pomaga- uśmiechnął się do mnie, odsłaniając swoje przerwy między zębami.
   - Dobra, ale tylko na dwie godziny- w końcu się zgodziłam, a maluch wyleciał z mojego pokoju, radośnie podskakując, a ja zerknęłam na swój telefon, na którym nie brakowało sporej ilości nieodebranych połączeń od Malika i jeden od Nialla. Puściłam strzałkę do Horana, który już po kilku sekundach do mnie oddzwonił.
   - Cześć słonko- mruknęłam do słuchawki, w której słychać było spuszczaną wodę w telefonie.- Jesteś w toalecie?- dodałam zdziwiona.
   - Jestem tylko człowiekiem, mam swoje potrzeby- oznajmił, a gdy usłyszałam ten jego kochany, nieco zbłąkany głosik.
   - Co tam u was?- zaczęłam temat.
   - Tęsknimy za tobą wszyscy... No prawie wszyscy- oznajmił.
   - Kiedy do mnie przyjedziesz?- spytałam i podniosłam się z łóżka.
   - A ty do mnie?- odpowiedział pytaniem, na pytanie.
   - Jak zarobię na hotel w Londynie, a póki co do pracy się nie wybieram- wymruczałam i zaczęłam wywalać z walizki swoje rzeczy.
   - Ewentualnie możesz spać w moim pokoju, jakoś to przeżyję- odpowiedział, po chwili zastanowienia się.
   - Łaskawcu, ale nie dzięki nie chcę spać w tym samym budynku co Zayn.
   - Zachowujecie się jak bachory- zaczął poważnym tonem, a mi szczena opadła.- Głupia kłótnia, a wy takie cyrki odwalacie. Oboje się kochacie, ale nie potraficie być razem, cały czas wam się coś nie podoba.
   - I mówi to osoba, która nie potrafi wyznać miłości dziewczynie, która mu się podoba- warknęłam, bo poniosły mnie emocje.- Przepraszam- wyjąkałam.
   - Też przepraszam...
   - Dobra nie rozczulajmy się, bo już mam odruchy wymiotne. Co tam u chłopaków, co robią? Twitcama może?
   - Jestem właśnie w restauracji z Liamem i Lou pijemy sobie piwko, Harry rzucił swoją blondynę i szwęda się po mieście w poszukiwania nie wiadomo czego. No, a Maliczek topi smutki w swoim pokoju- oświadczył, a ja się uśmiechnęłam delikatnie sama do siebie.
   - Z kim rozmawiasz?- w pewnym momencie do pokoju wparował mój brat, który niespodziewanie wyrwał mi telefon i przyłożył do ucha.- Hej, jesteś chłopakiem mojej siostry?- powiedział po polsku do słuchawki, a ja szybko odebrałam mu swoją komórkę.
   - On cię nie rozumie!- warknęłam na niego i wróciłam do rozmowy z Horanem, której przyglądał się mały.- Rozpieszczony bachor- szepnęłam do Niallera, a ten się zaśmiał, natomiast mój brat zaczął śpiewać jakąś swoją piosenkę z przedszkola.
   - Śmieszny jest, kiedyś zapewne wyrośnie na drugiego Louisa- skomentował Niall, a Marcin (mój brat) do swojego śpiewania dołączył jeszcze jakieś tańce.
   - Wolałabym, żeby był normalny- oznajmiłam i pożegnałam się z Niallem i wywaliłam brata z pokoju, a sama wróciłam z powrotem do łóżka. Poczytałam jeszcze jakąś starą gazetę i znowu poszłam spać.
__________________________________________________________________
Przedstawiam bardzo głupi, źle napisany, nudny i krótki rozdział, ale przecież Polska jest nudna ;p
W weekend dodam coś lepszego, bo tu szkoła i moja wena jest słaba.
Co do 100 komentarzy, to jak już tyle pod którymś będzie, to dam wam niespodziankę (nagrodę), a jest nią bardzo długi, taki bardzo bardzo bardzo długi rozdział, no, ale wszyscy  muszą skomentować, najlepiej długaśno. Pozdrawiam do zobaczenia w weekend xxx
(przepraszam za błędy)

41 komentarzy:

  1. całkiem fajny rozdział szkoda że taki krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa co stanie się w tym Zoo tylko szkoda że taki krótki rozdział ale to nie szkodzi bo dobrze że chociaż jest i czekam oczywiście jak zawsze na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ale bardzo krótki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty rozdział, ale krótki. Czekam na nową :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. I good good.. ok nic się nie dzieję. ale Niall i ta spuszczana woda.. hihihiihhihih jak zawsze cos mnie....rozbawiiło ..;D A ten braciszek to yhh..;;;D szkoda ze tak krótko :D bardzo chceeeeeee dłuuugaśny rozdział.!!!! kurcze pod tym rozdziałem nie da się napisac długiego komentarza...;(
    tralalalaallalallalaalalala super super super !!! <3
    M;

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jest super jak zawsze heh ;D, juz czekam z niecierpliwością na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj bardzo lubie rozdzialy z Horanem _D ciagle mam wrazenie ze cos sie stanie z ta ich przyjaznią xd niewazne. Czekam na koleeejnyyy! (12334..2)

    OdpowiedzUsuń
  8. coo ??? o_O jakie +15 no coś ty chyba -15 . Nie chce mi się czekać do piętnastki mam jeszcze w chuj czasu (jakieś półtorej roku). Ps rozdział zajebisty i nie jest wcale nudny . Czekam na nastęny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ważne, czy napiszesz coś krótkiego, czy długiego, nawet jeśli to będzie jedno zdanie i tak jest świetne ... :D
    Fajny braciszek ... xDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, słodki braciszek :D przepraszam ze nie dlugi kom ale nie wiem co napisac :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny rozdział :D nie rozczulaj się nad sobą bo piszesz bosko i na brak weny u cb nie nazekam :D koncowka fajna :P czekam n nexta pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział, chociaż mało się działo. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jak zawsze i już czekam na kolejny ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ale ale ale ale fajny rozdzualik zycze powodzenua ze 100 komentarzy i dobrej weny

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rozdział. Czekam na kolejny , życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeeeeeetny..Chociaż miałam nadzieję że będzie tu jakiś epizod z Malikiem.. :D Czekam na dalsze części

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest świetny ! Ciekawa jestem czy będzie to 100 komentarzy xDD :D Czekam na następny rozdział :33

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że krótki. ale ogólnie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. a więc szkoda, że imagin był krótki ale za to bardzo fajny. Czekam na kolejne części <3

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam heheszki.<3

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie trudno to skomentować, gdyż rozdział był krótki i za bardzo nie ma o czytam pisać... mam nadzieję, że najdzie cię wena i w końcu będzie tu 100 komentarzy.... w końcu coś za coś co nie? :) rozdział dosyć fajny.. ja nie zauważyłam błędów... fajnie że gadała z Niallem... strasznie jestem ciekawa w kim się zakochał :) teraz czekam na weekend z dwóch powodów twojego bloga, no i faktu że mogę się wyspać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się ogólnie wydaje, że nasz Nialler zakochał się w Lilce. Chciałabym, żeby z nim była, bo z Malikiem jakoś tak nie pasują do siebie. Oboje mają wybuchowe charaktery, przez co obydwoje cierpią. Niall bardziej by pasował do Lilki, bo jest spokojniejszy i przy nim Lila nie jest wredną, arogancką, chamską dziewczyną, tylko zmienia się o 180 stopni. Widać też, że Lilka zaczyna czuć coś do Blondyna. Wyczytałam to między wierszami. Jak kocha spędzać z nim czas, kocha z nim rozmawiać, fajnie by było jakby to z nim była. :) Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny rozdzial :) nie moge sie doczekac nastepnej cześci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marcin ♥ :D mnie się podobało mimo wszystko :) teraz tylko czekać na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha <3 ! Masz rację Polska jest nudna. Widzę nowy wygląd stronki. Jest świetny. Jak był Zayn ze szlugiem to mój brat jak wchodził do pokoju to kazał mi to wyłączać. A rozdział jest fajny tylko szkoda, że krótki. Czekam na następny. xx.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebiste! Szkoda że krótki ale przecież jesteś człowiekiem a nie maszyną stworzoną do pisania. Ogólnie ciekawy ten rozdział :) Podobała mi sie scenka z braciszkiem jakzaczął z Niallerkiem gadać po polsku a następnie śpiewać :D i ten tekst nialla: może wyrośnie z niego drugi louis? ;D świetne! Ale kiedy w końcu Niall wyzna miłość dziewczynie?? Coś mi się wydaje że chodzi tutaj o Lilke :) ale nie będe wyprzedzała bo to w końcu twoje opowiadanie xD życzę miłego pisania kolejnych rozdziałałów i przede wszystkim weny ;) a i też zgadzam sie z tym że polska jest nudna... Nic sie w niej nie dzieje :( żadnych fajnych koncertów i wgl :/ no nic... Czekam na kolejny rozdziiałł :D

    OdpowiedzUsuń
  27. liczę że uda się w końcu dobić do tych 100 komentarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny tylko szkoda że krótki

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny jest xx czekam uwielbiam twoje rozdziały :) szkoda że mało dodajesz ale rozumiem Cię szkoła tak wiem, pozdrawiam i czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Blog jest świetny co do rozdziału trochę nudny ale jak powiedziałaś Polska jest nudna i się z tym zgadzam :P
    Czekam na kolejny :P
    Zux <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jak zawsze ;) Może troszkę krótki, ale Cię rozumiem. Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Komentuję jak zawsze, po za tym mam nadzieję że bd te 100 komentarzy bo chcę taaakiii dłuuuuuuuuugiiii roooozdział! ogólnie ten nie jest zły jest ok, więc nie powiem że jest świetny i powalający lub że jest nudny i głupi jest po prostu ok. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny jest uwielbiam czytać to co piszesz !

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój ulubiony blog ! Kocham jak piszesz ! Tak fajnie się to czyta :)) !

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda ze taki krotki.. ale lepsze to niz nic.. :-) myslalam ze nie wytrzymam bo jeszcze jak na zlosc w internacie nie mialam internetu..:-\ ale nareszcie sie doczekalam ..:-D teraz z niecierpliwoscia czekam na nastepny.. pozdrawiam..:-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozdział jak zwykle fajny tylko szkoda, że taki krótki. Czekam na kolejny.
    Kolejny...przybywaj!

    OdpowiedzUsuń
  37. nie da się napisać tak długiego komentarza, bo po prostu jest wyśmienicie na tym blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog <33 jestem twoją fanką! ;D

    OdpowiedzUsuń