Translate

piątek, 25 stycznia 2013

Rozdział 34

   - Zdajesz sobie sprawę z tego, że nie jestem głupi?- zaczął Zayn, uważnie się we mnie wpatrując.
   - No nie- odpowiedziałam krótko i przeczesałam sobie rozpuszczone włosy palcami.- Ale co to ma wspólnego z czymkolwiek?
   - Gdzie byliście z Niallem?- powiedział poważnie.
   - No przecież w pizzerii- wzruszyłam ramionami i usiadłam na sofie.
   - Trzy godziny w pizzerii, ciekawe- ciągnął temat.
   - Pojechaliśmy prawie na koniec miasta. A w ogóle czemu mnie przesłuchujesz, co do policji się zapisałeś przez ten czas?- oburzyłam się.
   - Nie podoba mi się to, że mnie okłamujesz.
   - O co ci chodzi?
   - Na pudełku była nazwa pizzerii...
   - Zawsze jest, geniuszu- wywróciłam oczami i włączyłam telefon.
   - Milano, ładna nazwa co nie.
   - Kurwa, do czego ty dążysz? Pizza jak pizza, czy z Milano, czy nie.
   - Milano jest ulicę dalej, wczoraj ją mijaliśmy, nawet pieszo byście tam doszli w kilka minut, a nie trzy godziny. Powiesz mi gdzie byliście oprócz w pizzerii?- podniósł na mnie głos.
   - Nie ufasz mi?
   - Chyba nie mam powodu, żeby wierzyć w każde twoje słowo. Wiedz, że prawda i tak wyjdzie na jaw.
   - Dzięki za kazanie, nie mam ochoty cię słuchać- podniosłam się z miejsca i zaczęłam iść w kierunku drzwi.- Zaraz to mój pokój, wypad już- warknęłam na Zayna, który nerwowo wstał z kanapy, po czym pokuśtykał z tym swoim gipsem na korytarz, trzaskając przy okazji drzwiami.
   Chciałam sobie obejrzeć jakiś film, ale przecież mój laptop nie nadawał się do niczego, a w telewizji, jakoś wolę oglądać filmy po polsku. Wgramoliłam się do łóżka i tylko wpatrywałam się w biały, idealnie pomalowany sufit.
   - Mamy laptopa- ni stąd ni zowąd do pokoju wtargnął Niall z Louisem i pudełkiem.- Gdzie Zayn?- dodał Niall, rozglądając się po pomieszczeniu.
   - Wywaliłam go z pokoju- odpowiedziałam spokojnym tonem i podeszłam do chłopaków.
   - Masz jeszcze chipsy?- spytał Lou, a ja wskazałam palcem na stolik, przy którym momentalnie znalazł się Lou, który zaczął grzebać w siatce.
   - Pomożesz mi z obeznaniem się z tym cackiem?- skierowałam pytanie do Nialla, a ten tylko kiwnął głową, a ja rozpakowałam laptopa z pudełka.- Czy was pojebało?- warknęłam na widok komputera.
   - Z czym?
   - Różowy?
   - Nie podoba ci się? Przecież to jest dziewczęcy kolor, no a ty jesteś dziewczyną, więc...- zaczął mówić Lou, jednocześnie mieląc w buzi chipsy.
   - Różowy jest dla słodkich dziewczynek, bawiących się lalkami i pluszowymi jednorożcami.
   - Mamy iść wymienić?- spojrzał na mnie Niall, a później przeniósł wzrok na laptopa.
   - Pójdziemy we dwoje i tak nie mam ochoty siedzieć w tym hotelu, najchętniej bym wróciła już do Londynu, albo Warszawy- odparłam poważnym głosem.
   - Znowu zerwałaś z Zaynem?- spytał Lou, zza moich pleców.
   - Nie, ale mnie wkurzył. Bawił się w detektywa- stwierdziłam, poprawiając sobie opadające na oczy włosy.
   - W sumie to wy chyba dosyć często się kłócicie o jakieś pierdoły, my z El nie mamy takich problemów. Wiesz najważniejsze jest zaufanie...- zaczął się mądrować Louis.
   - A ty co psycholog?- spiorunowałam go wzrokiem, a następnie wyciągnęłam Niallera z pokoju.
   - Nie zabrałaś laptopa- wtrącił Niall, a ja spojrzałam na swoje ręce i już chciałam przeklnąć, ale w ostatniej chwili się powstrzymałam i tylko cicho wróciłam do pokoju, wzięłam to co miałam wziąć i wróciłam do Horana.
   - Gdzie idziesz?- na drodze stanął nam Zayn, który wyszedł z restauracji.
   - Po co mam ci mówić, skoro i tak mi nie uwierzysz?- prychnęłam, chwyciłam blondyna za nadgarstek i oboje wyminęliśmy mulata, który coś za mną krzyczał, jednak ja te krzyki zignorowałam.
   - Jeżeli z nim wyjdziesz z hotelu, możesz już nie wracać! Słyszysz- te słowa usłyszałam, odwróciłam się na pięcie w kierunku Malika i z uśmiechem na twarzy do niego pomachałam, po czym wyszłam z budynku, wprost na ruchliwy chodnik.
   - Znowu macie kryzys?- spytał Niall, gdy mnie dogonił.
   - To Zayn ma jakieś pretens do mnie o byle co- odpowiedziałam, jednocześnie wzruszając ramionami.
   - A ty masz na niego wylane, gdzie ta wasza miłość?
   - Dobra kilka dni w miesiącu staję się strasznie nieznośna i wtedy niezależnie od osoby, wszystko mnie wkurza. No teraz tak właśnie mam- uśmiechnęłam się lekko do niego i przyspieszyłam kroku.
   - A może jesteś w ciąży?- palnął Niall, a ja wytrzeszczyłam oczy.
   - Raczej coś innego, ale mniejsza o to. Czemu nie znajdziesz sobie dziewczyny?- zmieniłam temat, a chłopak przystanął.
   - Nie muszę szukać, bo mam jedną na oku, podoba mi się... Ba ja za nią szaleję...
   - No to czemu z nią się nie spotykasz?
   - Ja nie jestem tak odważny jak ty, czy któryś z chłopaków. Nie chcę się zbłaźnić wyznając jej to co czuję- powiedział smutnym głosem, a ja klepnęłam go w plecy.
   - Wracamy do Londynu i się zajmiemy twoją wybranką- oświadczyłam i weszłam do sklepu ze sprzętem AGD i RTV.
   Wymiana laptopa poszła zwinnie i raptem pięć minut później mogliśmy już wracać z powrotem. Gdy mijaliśmy kawiarnię dostałam SMS-a od Zayna: "Chce Ci powiedzieć, że od teraz jesteś singielką". Skończywszy to czytać zrobiłam wielkie oczy i szybko usunęłam tę wiadomość.
   - Zerwał ze mną przez SMS-a- szepnęłam, a Niall objął mnie ramieniem.
   - Nie martw się pewnie po paru godzinach mu przejdzie- odparł Horan.
   - No nie wydaje mi się- pokazałam mu telefon, na którym wyświetliłam zdjęcie, na którym było widać jak szykujemy się do skoku na bungee.- Cały twitter jest zawalony tym zdjęciem i nie ma szans, żeby Zayn je przeoczył.
   - Mogłaś mu powiedzieć, gdzie byliśmy. Teraz oberwiemy oboje- stwierdził, a ja wyplątałam się z jego objęcia i weszłam do hotelu, a później wprost do swojego pokoju.
________________________________________________________________
Jak kiedyś wszyscy skomentują i komentarzy będzie 100 To będzie miła niespodzianka. No może kiedyś wam się to uda <3 Rozdział przeciętny, dużo dialogów, ale tak miało być. xxx PAMIĘTAJCIE O DŁUGICH KOMENTARZACH XXX

59 komentarzy:

  1. Świetny rozdział *__*
    Podoba mi się i nie mogę doczekać się następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. KIEDY NEXT KURFFFA? Ja chcę next! Plisss, pisze szybko! Błagam, nie zasnę! Ahhh...... Reakcja Zayna..... Nie moge sie doczekać jak już po takim czymś zerwał z nią! Ej, a tak wg, jak ona będzie w ciąży kiedykolwiek, to wiesz, że usi za niego wyjść? Taka jego religia..... Czekam na next kochana!
    Pozdro Is.Izkaxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww :3 Lila będzie z Niallerkiem . Czuję too :D Zajebisty blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiję, uduszę, zakopię, powieszę dalej wymieniać? xd Kobieto, dlaczego to takie krótkie? :c Ale i tak rozdział jest świetny, zayn chamsko zrobił zrywając z nią prze sms ale to i tak jest fajne. xd
    Chętnie bym napisała dłuugi komentarz ale mam gorączkę i literki mi się mieszają. ;d
    Pozdrawiam, i czekam na NN. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!! No teraz kurczę wydaje mi się, że blondyn zakochał się w Lilce. Nie wiem dlaczego, ale cieszyła bym się gdyby tak się stało. No bo kurczę, wkurwia mnie to, że Lilka cały czas olewa swojego chłopaka, a kurczę ze swoim najlepszym przyjacielem to zachowuje się tak jakby była w nim zakochana po uszy. No może nie całują się i mówią, że się kochają, ale wszystko na to wskazuje. No i oby Lilka nie była w ciąży, bo bachor jej się nie przyda. Utrudni tylko życia no bo w końcy ona ma tylko 18 lat! Jest młoda, a jak urodzi to taki bachor zepsuje jej resztę życia tak jak ja zepsułam mojej mamie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No potwierdzam. To z lekka dziwne. Rozdział zajefajny ! XD

      Usuń
  6. No nareszcie! Szkoda, że taki krótki.. no ale dobrze ze jest ; ) Ogólnie mi się podoba i nie przeszkadza mi taka ilość dialogów ; ) nn

    OdpowiedzUsuń
  7. BOŻE NIE !!!!!!!!!! Niall zakochał się w Lilce.. a .. ZAYN ?! UDUSZĘ CIĘ NIECH ONI DO SIEBIE WRÓCĄ !

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo..!!!
    dopiero niedawno zaczęłam czytać tego bloga i nie komentowałam;[
    Rozdział jak zawsze super.
    Nie Lilka bd w ciąży;)
    i niech Zayn do niej wróci.
    Bd szczęśliwą rodzinką i jak zawsze HAPPY END:)
    ~ Ronika *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebistyy ,jak zwykle :D
    Ale Lila musi być z Zaynem , nie ma innej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały, jestem ciekawa co to za niespodzianka :)
    Po raz kolejny zerwania, ahhh ... Nie no jestem uzależniona od tego opowiadania.
    Czekam na kolejny rozdział :) xdee

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobree... Nie ma to jak Boszkki rozdział <3 Zgadzam się, że Lila pasuje do Zayna xD W sumie Ty postąpisz jak będziesz chciała, ale to szczegół Xdd Tak więc czekam z niecierpliwieniem na Nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, genialny, wspaniały...
    Co tu dużo pisać, rozdział jak zawsze zajebisty, czekam z niecierpliwością na następny, jestem ciekawa co wydarzy się pomiędzy Lilką a Zaynem po tej kłótni, czy jak to tam nazwać i co wymyśliłaś z Niallem i tą dziewczyną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaa zerwali ): Moze Horanem się zainteresuje :p intrerere :p swietnie piszesz i chce wiecej wiecej wiecej i jeszcze raz wiecej. W ogole nam cos ta Lila zlagodniala LUBIE TO <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział jest super tylko szkoda że zerwali ;/, mam nadzieję że wrócą do siebie i to szybko. Czekam na następny rozdział, mam nadzieję że szybko dodasz bo już nie mogę się doczekać, a tak wgl. to piszesz zajebiście masz do tego talent i chyba się uzależniłam od Twojego bloga, kocham go ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAAAAAAAAAAa kim jest wybranka horanka ? Gadaj !!!!!!!-he he taki mały rozkaź . W małej części mam nadzieje że to lilka ale też się trochę boje konsekwencji jakie z tego wynikną i w pewnej części wolałabym żeby był to ktoś inny

    OdpowiedzUsuń
  16. ps. rozdział fantastiko ,cudo i lubie jak jest dużo dialogów ale wiesz żeby tylko nie z tego się składał cały rozdział a u cb jest idealnie . Ps. niezła była reakcja lilki różowy laptop hmmm... nawt niebył by taki zły ale ja sama wolałabym zielony , nawet kiedyś ja kupowałam nową prostownice to pytałam się o zieloną albo niebieską ale niestety była tylko różowa albo zwykła czrana więc wzięła różową

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ! Lubię dużo dialogów, ale Zayn nie powinien z nią zrywać przez sms :'(

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę ,że wybranką Horanka jestem ja ! XD Zartuje, ale myślę , że to jest LILA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ! :) Nie mogłam się go doczekać. Czekam na szybki next ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny!! Ciekawe kto jest wybranką Horana... :O Czekam na nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham... twoje opowiadanie. Czekam na następny rozdział. Mam nadzieję, że te opowiadanie nigdy się nie skończy. Haha. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez sms ? Nie ładnie Malik, oj nie ładnie xd
    Bardzo fajny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem reakcji Zayn'a ! I w ogóle jak potoczy się ich rozmowa. xd czekam na nn ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział!
    Szkoda że oni znów się rozstali.Mam nadzieję że jeszcze do siebie wrócą.

    Z nie cierpliwością czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Awww hak zawsze świetny i już czekam na kolejny i mam nadzieję, że wrócą do siebie. Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. Heh, obyśmy wszyscy tak komentowali to byś miała te 100 komentarzy, ale jak na razie to masz tylko całkiem dużą ilość czytających i komentujących i drugą połowę ludzi którzy czytają ale nie komentują, oby wreszcie się wzięli lenie... Rozdział fajny, ciekawie by było jak by ona serio w ciąży była :D hahaha, to by się działo ;) czekam na new, i mam nadzieję że już nie chorujesz???

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na następny. Ten rozdział jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. O, mam nadzieję, że Lika nie będzie w żadnej ciąży. Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurde, jakby Lilka była w ciąży, o co by się działo.. ciekawe co to za niespodzianka. ^^ Kiedy następny rozdział, bo nie mogę się doczekać? ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Niedawno skończyłam czytać twoje opowiadanie,. Jest suuuper. Czekam na kolejny rozdział. o, coś mi się wydaje, że Niall się w Lilce zakochał. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny :D mam nadzieję że po tym kryzysie w związku Lilki i Zayna wszystko będzie ok :P Czekam na kolejny rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  33. emmm no przeciętny ten rozdział, spodobało mi się to, że Lilka i Zayn w końcu byli tacy stanowczy i porywczy tak trochę na ich wiek. :) rozdział trochę krótki... mógł by być dłużysz, ale lepsze to niż nic. Nie zauważyłam żadnych literówek co bardzo cenie, bo dla mnie zazwyczaj jest to niemożliwością :) oby nie była w ciąży bo uduszę!! czytam kilka opowiadań i w większości dziewczyny zachodzą w ciąże oby tutaj nie. Koleżanka mojej siostry czyta tylko opowiadania do momentu aż dziewczyna jest w ciąży, bo potem jak dla niej stają się nudne. Wątpie byś chciała zrobić, że Niall zakochał się w Lilce, no ale nie wiem, jak dla mnie to fajnie było by gdyby, oni byli by przyjaciółmi, bo jeszcze chyba się nie spotkałam z takim faktem, a było by to coś nowego i pozytywnego :) Sms z zrewaniem, nie wiem czemu, ale ciesze się, że tak to zrobił, przynajmniej nie daje sobą pomiatać, co bardzo lubię u facetów hahah pozdrawiam i życzę weny... a i sorki, że moje komentarze są tak jakby bardzo osobiste, no ale chyba o to w tym chodzi, oby cię to nie uraziło. BLOG ŚWIETNY!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny jest !! Kiedy będzie następny?

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest świetny ! :D Jestem ciekawa kto podoba się Niall'owi :33 Chyba wiem kto, ale wątpię, żeby było tak jak myślę ^-^ Mam nadzieję że Lilka i Zayn do siebie szybko wrócą :) Czekam na następny rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Przeczytałam od wczoraj całość , jest naprawdę świetny! Dawaj następny rozdział bo nie mogę się doczekać . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To jest boskie, rewelacyjne, zajebiste i w ogóle! Tylko mam nadzieję, że Nialler nie zakochał się w Lilce... Prosze cię, tylko nie ona! On musi miec normalną dziewuchę! Aaa i niech się pogodzą Zayn i Lilka, bo oni są razem genialni :P Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Next prosze jest super

    OdpowiedzUsuń
  39. JEZU ! DZIEWCZYNO ! MASZ TALENT ! PISZ PISZ I JESZCZE RAZ PISZ !. MAM TAKA CICHA NADZIEJE W SERCU ZE JEDNAK DO SIEBIE WROCA I LILKA NIE WROCI DO POLSKI . JEJU NIE MOGE NO .. PISZ NASTEPNY I DODAJ GO JAK NAJSZYBCIEJ !!!!! PROSZE !

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepraszam bardzo ale musze to zrobic , bardzo podobaja mi sie Twoje opowiadania ale to jak dlugo na nastepne trzeba czekac jest denerwujace.. Rozumiem ze napisanie czegos takiego wymaga czasu ale pisac co 5 dni nie ma sensu.. albo pisz regularnie albo nie pisz wcale. Mogę się założyć ze wiekszość czytelników to poprostu wkurza. Albo zaczniesz dodawac posty regularnie albo ja podziekuje za takiego bloga .
    Horanowa.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zabije Cię ! Jak Zayn mogl z nia zerwac ? ;c teraz jeszcze bardziej chce nastepny ! normalnie sie uzaleznilam ! kiedy bedzie next ? mam nadzieje ze jak najszybciej i ze jeszze dzisiaj albo jutro ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. AHAHA TEGO SIĘ Nie spodziewałam! FOCH!! mają być razem, bloog świetny, zsaawsze czejkam na mnowy rozdział z utęsknieniem. Zapraszam do mnie: prawa-milosci-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Że co? ze Niall i Lilka będą razem ? To Zayn ma być z Lilką i Lilka ma być w ciąży! xd ale zrobisz jak zechcesz ;/ Weź ich znowu spiknij ! pliiis ja nie wytrzymam jak Lilka i Zayn nie będą razem :'(

    OdpowiedzUsuń
  44. W ogóle o czym był ten rozdział??????????????...;) Hm..... niech pomysle..ok!
    Wczoraj jak go czytałam to sobie pomyślałam..:''Uff chyba znowu ma wenę..bo fajnie go napisała'' i serio coś w tym stylu przeszło mi przez głowę... Niall Lilka.........Niall Lilka................Niall Lilka...........NIall Lilka.........................jak ja kocham ich przyjaźń....poprostu to jest takie cudowne..<3 azdroszczę im <3 są tacy tacy tacy....kochani..;)
    Zayn Lilka...........Zayn Lilka..........ZAyn Lilka..............ZAyn Lilka......Jak Ja nie cięrpię ich kłotni i tych rozstań..... i tak trochę nie skumałam o co on sie na nia wkurzył.... Ja mam słaba pamięć.......Co to było za zdjęcie podczas tego skoku...z tego co tam zapamiętałam nie było nic strasznego i niedozwolonego...!!!!!!!!! W ogóle jakoś się zgubiłam w tym...:(
    I dlaczego ona była dla niego taka wredna co on jej zrobił.....??? dlaczego oni się rozstali??? WHY ????!!!! Nie no muszą być znowu razem...i tak trochę milsi dla siebie iii no bez przesady jedna kłótnia i od razu rozstanie...;) Nieeeeeee.. tak nie może być ;) Ok jakiś kryzys zawsze wchodzi w grę ale nie od razu rozstanie..;D A co do reszty to naprawdę chyba wróciła Ci ta wena (której brak mnie dołuje..;( ) Ten rozdział w porownianiu z ostatnim jest genialny <3 hahhahahhahahahahahhahha i ten różowy lapton......nie no gorzej juz nie mogli wybrać...ale już myslałam ze ona go sobie zatrzyma...;D I zaczynam się bać/ poprawka już się boję, że dziewczyną NIalla tzn tą jego wybranką jest LILKA.....nieee nie niszcz ich przyjaźni!!!!! nie mozesz mi tego zrobić.... wwymyśl mu jakąś inna dziewczynę...;) tylko nie Lilka nieee...proszę..;)
    M;

    OdpowiedzUsuń
  45. Haha przeszło mi przez myśl, że wybranka Nialla to Lila ...
    Ale pewnie znając życie tak napisałaś, żeby wszyscy to pomyśleli, a w rzeczywistości pewnie będzie inaczej ... :D
    Co do sytuacji z Zaynem ... znowu to samo, mogłoby się tym razem bardziej tragicznie skończyć, albo jakoś inaczej ... xD
    Nie wiem co mam jeszcze napisać ... mimo, że krótko, to jest spoko i życzę Ci tych Twoich wymarzonych stu komentarzy ... ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ahhh cudny rozdział. Mam prośbę :d mogłabyś mnie informować o nowych notkach na GG: 31642114 lub na tt. jak masz: @flying_angelsx ? Z góry dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialny, ale troszkę za krótki... BARDZO PROSZĘ ŻEBY JAK NAJSZYBCIEJ POJAWIŁ SIĘ NASTĘPNY! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne *-* niech oni sie pogodzą no <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny rozdział :D
    Zayn zachował się jak palant :D
    Mam nadzieję że przejrzy na oczy i zobaczy co zrobił :D
    Czekam na kolejny :D
    Zux <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Zarąbiste *.* Ja po prostu kocham twój blog. A co do tego rozdziału to troche nie rozumiem Lilki. Troche dziwnie sie zachowała, że mu nie chciała powiedzieć! Zayn napewno by z nią nie zerwał gdyby mu powiedziała o tym skoku na bangge. Ale on też troche przesadził. Żeby od razu robić z tego takie halo?? O.o I najgosze to zerwanie przez sms-a -.-. Malik zrywasz z dziewczyną przez sms-a? Prawdziwy z ciebie mężczyzna! Tak swoją drogą to ja też bym chciała skoczyć na bangee! :) dodaj jak najszybciej kolejny rozdział! Nie moge sie doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  51. Szybciutko następny rozdział! Już już!

    OdpowiedzUsuń
  52. Love it! Powiem ci kobiety że nigdy nie czytałam lepszego bloga. Weź napisz książke czy coś? ;) Super rozdział! Ciekawa jestem czy wyniknie coś między Lilką, a Niallem? :D Dawaj następny!

    OdpowiedzUsuń
  53. O ja :O świetny ♥ się pomieszało... Szkoda, że zerwał Zayn z Lilką... i to jeszcze przez SMSa .. pasowali do siebie :/ Ale jeśli będzie z Niallem to i tak dobrze :D Niall jest kochany i opiekuńczy dla Lilki ♥
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  54. Nieee , Zayn i Lilka nie mogą się rozstać ;c Co do rozdziału naprawdę świetny , ludzie , spinać dupy do 100 komentarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. DODAWAJ DALEJ !!! Blog świetny , jak jego autorka ;)
    Interesują mnie 2 rzeczy - ciąża Lilki ^^
    I ich związek ;3
    Mam nadzieje ze do siebie wrócą :)
    Bo oni są wspaniali razem Xd :) / Vera

    OdpowiedzUsuń
  56. wiem, że słodzenie jest przereklamowane, ale wkurzają mnie te ich ciągłe kłótnie... rozdział fajny, Zayn strasznie nieufny, Niall'a podejrzewać o romans z jego dziewczyną :D / Zayanka ;*

    OdpowiedzUsuń