Translate

sobota, 12 stycznia 2013

Książka.

No więc myślę, że jakaś część z was wie, że próbuję napisać książkę, taką, którą chcę wydrukować, a wy byście mogły ją sobie na przykład kupić, przeczytać, no chyba, że będzie zbyt nudna, to sobie ją postawicie na półce, walniecie w kąt, spalicie, albo wyrzucicie do kosza, bo się okaże denna. Więc, żeby chociaż jakoś wam się podobała, to chcę trochę wpaść nią w wasz gust, no i byłabym wdzięczna, gdybyście odpowiedziały na kilka pytań, dosyć krótkich. :)
  1. A więc wolicie, żeby główna bohaterka, była równie buntownicza jak Lila, czy raczej łagodniejsza?
  2. Co z przekleństwami, to że powinnam je ograniczyć to wiem i to na pewno zrobię, tylko czy nie macie nic przeciwko temu, żeby od czasu do czasu się pojawiały?
   3. Ma się dziać naprawdę dużo, czy raczej ograniczyć "akcję" do normalnego/przeciętnego życia?
   4. Teraz to, na co nie mogę się zdecydować. Rozdziały mają sie zaczynać po prostu: "Rozdział 4", czy lepiej żeby były jakoś opisane np."Tajemnicza niespodzianka"?
   5. No i takie najważniejsze i chciałabym, żeby każdy w jakiś sposób zainteresowany tą książką napisał ile mógłby za nią dać. To dla mnie ważne, więc piszcie szczerze :)

No to chyba na tyle, jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało na http://ask.fm/GobyPlane :)

39 komentarzy:

  1. 1 Ja bym wolała, aby dziewczyna była troszkę łagodniejsza niż Lila,ale też żeby nie była taką ciotą.
    2. Mi nie przeszkadzają przekleństwa więc jeśli chodzi o mój gust to " wal śmiało".
    3 Przeciętne życie wcale nie jest przereklamowane, ale żeby było choć trochę akcji. No bo obie wiemy iż książka musi mieć akcje bo będzie nudna. Tak czy owak mi by się podobało przeciętne życie dziewczyny choć z momentami akcji.
    4 Ja bym zdecydowanie wolała jakby było po prostu " Rozdział 1, 2, 3 " niż żeby były jakieś głupie określenia działów.
    5. Na początek zakwestionuję, że czytam bardzo dużo książek. Dobra książka wcale nie musi być droga. Wątpię też iż cena zależy od grubości książki. Jak czytałam twoje odpowiedzi to przewidujesz iż twoje wypociny będą miały ok 250 stron. Myślę, że JA mogła bym dać za to 30 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram moją przyjaciółkę. Mam racje. To z rozdziałami jest świetnym pomysłem. Będziesz mogła bardziej skupić się na treści niż na wymyślaniu nazw. Ja nie mogę. Chciałabym jakąś książkę o Zayn'ie. To byłoby zajebiste. XD
      Czekam na rozdział i książkę :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Twoją wypowiedzią . Uważam dokładnie tak samo :)

      Usuń
    3. zgdzam sie z tym całkowicie lepiej żeby bohaterka była łagodniejsza.. mniej akcji z policja itp. wolę przeciętne zycie,.. jest to wiarygodniejsze..

      Usuń
    4. 1. To opowiadanie o Lili i Zaynie było zajebiste. Mogło by byc troche łagodniejsze ;)
      2. Powinnaś je ograniczyc ;)
      3. Akcja musi byc, ale też nie zapominaj o życiu codziennym ;P
      4. Rozdział 1,2,3,4... i mogłyby byc dopiski np "tajemnicza niespodzianka"
      5. Jakąś rozsądną kwote. Myśle, że by 15 zł było by na początek całkiem ok ;)

      Usuń
  2. 1.Buntowniczka zdecydowanie
    2.Spoko mogą być, nie przeszkadza
    3.Wiadomo dużo się musi dziać, ale oczywiście przeciętne życie też spoko, sama nie wiem
    4.Normalnie, rozdział 1,2...
    5. Jakąś rozsądną kwotę, nie mam pojęcia,dam tyle ile będzie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. minimalnie łagodniejsza
    2.Spoko nie przeszkadzają mi ;3
    3. większość : Akcja, ale trochę przeciętnego życia.
    4. normalnie, rozdział 1 itp.
    5. około 30 / 40 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Stanowczo buntowniczka ;D
    2. Mi tam mogą być, nawet lepiej, w życiu codziennym nastolatkowie raczej często używają wulgaryzmów ^^
    3. Hmm... myślę,że takie przeplatane fragmenty jak ten blog - trochę codzienności, trochę akcji :)
    4. Normalnie, czyli że 1,2,3 itd.
    5. Kupiłabym za każdą cenę, bo wiem, że będzie świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. odrobinę łagodniejsza
    2. nie przeszkadza mi to wgl. ;)
    3. przeciętnie, ale nie nudno ;) od czasu do czasu jakaś większa akcja - wystarczy ;)
    4. mogą być opisane (zawsze się zastanawiam o czym xd) ale jak będzie 1, 2, 3... to nic się nie stanie ;**
    5. w zależności od grubości książki. z tego co się orientuję to całkiem dobre książki i dość grube (250-300 stron) kosztują do 40 zł
    PS. czeekam :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 tak 2 nie przeszkadzało by mi to 3 bez szaleństw ale coS ciekawego mogło by się dziać 4 raczej normalnie rozdział i jego numer 5 30 w porywach do 40 zależy ile stron . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Dziewczyn może byc troche łagodniejsza 2.mi to nie przeszkadza ze ktoś bluz wiec spoko 3.oczywiście ma sie dużo dziać ciekawe i szokujacych rzeczy 4.noramlny rozdział czyli 26 lub 34 5.hmm zalezy ile str bo ja tak moge dac 20 lub 15 zł ale mówie zalezy ile str napisz ile ma byc str to bedzie lepiej ocenic:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie , zamiast męczyć się z książka , to ...
    'rozszerzyć' trochę zakresy tej , zrobić taka długą i ta dam ! Gotowa książka ! I ta napewno bym kupiła , bo to takie interesujące , ze po prostu wiem ze wstawiasz w środy i soboty (tak ?) codziennie muszę sprawdzić , czy jest nowy rozdział . Według mnie , książka powinna być o Lilce :3

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Niech zostanie taka jaka jest Lilka.:3
    2. Może co jakiś czas przeklinać.
    3. Niech się dzieją rzeczy z nie codziennego życia.
    4. Lubię jak, rozdziały są pisane numerkami.
    5. Książka na pewno będzie świetna, więc cena nie gra znacznej roli. Do 50 zł, mogłabym na nią przeznaczyć z wielką chęcią. ;)

    Myślę, że pmogłam.


















    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Taka jak Lila
    2. Mogą być.
    3. Niech się dzieje dużo.
    4. Wolę żeby było to np. rozdział 4
    5. Dla mnie to bez różnicy, i tak kupię. :)
    Powodzenia w pisaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Buntowniczka :D
    2. Nie mam nic przeciwko
    3. Naprawdę dużo, taką lepiej się czyta według mnie
    4. Normalnie, czyli Rozdział 1,2,3, i.t.p.
    5. 30/40 zł ??

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Taka jak Lilka
    2. Tylko ogranicz
    3. Ma się dziać dużo
    4. Wolę opisówki
    5. Tak ok. 40 zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1Buntowniczka
    2.przekleństwa mi nie przeszkadzają
    3.ma się dziać dużo
    4.raczej wolę ponumrowane
    5.Dla mniedobra cena to 40 zł. , ale nieważne ile będzie kosztować bo i tak ją kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Buntowniczka
    2.Nie przeszkadzaja mi przekleństwa
    3.Ma byc dużo akcji
    4.Opisane
    5.30/40 zł

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Buntowniczka
    2. Mogą być..
    3. Ma się dużo dziać
    4. Ponuremowanie
    5. Nie wiem zależy jaka gruba..
    PS.Czy ta książka będzie o jednym z 1D bo fajnie by było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Buntowniczka, ale żeby czasem okazała serce
    2. Mogą być ale bez przesady.
    3. Akcja 70% a 30% żeby było trochę przeciętne by się nie rzygało potem tym nadmiarem
    4. Rozdziałami, bo jak będziesz pisała np "tajemniczy prezent" to nie będzie nas to tak ciekawić, a jak bd rozdziały to będziemy chcieli bardziej wiedzieć co się stanie
    5.Czytam dużo książek i jak wież też prowadzę bloga dla directioners więc moim zdaniem :
    1. Nie powinna być droga
    2. Okładka też nie musi być z nie wiadomo jakimi bajerami ale żeby przyciągała

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Buntowniczka
    2. Przekleństwa mi również nie przeszkadzają.
    3.Więcej akcji
    4. hmnn tu raczej po prostu rozdział 1,2,3 itd.
    5.30zł

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. buntowniczka
    2.niech przeklina do woli xD
    3. lepiej zeby wiecej sie działo bd badziej interesujaca
    4. jak chcesz
    5.no tak z 30 zl

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Niech będzie buntowniczką.
    2.Ogranicz przekleństwa ale mogą się pojawiać.
    3. Niech się dużo dzieje.
    4.Chyba lepiej będzie normalnie rozdział 1,2,3,4...
    5.Tak z 30-40zł.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. niech bd buntowniczką ale bez przesady niech ma serce xd
    2. mogą sie pojawiać
    3. akcja, akcja i jezcze raz akcja
    4. wydaje i sie że fajnie bd jak nadasz rozdzialom tytuł wtedy bd nas to bardziej ciekawiło
    5. cieżko mi to ocenić ale no tak jak normalne ksiażki musisz zobaczzyć

    OdpowiedzUsuń
  21. A wiec tak w ogóle to ciesze się, że postanowiłaś napisać tę książkę. Moim zdaniem bohaterka powinna być buntowniczką, oczywiście przekleństwa i akcje +18 mile widziane. Niech się dzieje dosyć dużo. Do tego rozdziały mogą zaczynać sie jakoś inaczej niż tylko rozdział, np.8. Jeśli chodzi o cenę to może tak gdzieś koło 50 złotych. Na pewno ją kupię, już nie moge się doczekać :)
    Dara_gitara :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech główna bohaterka będzie równie zbuntowana jak Lilka. Przekleństwa no tak mogą się pojawiać! Akcjaaa!! Rozdziały mogą mieć tytuły. A ile bym zapłaciła to nie wiem ! Nigdy nie kupuję książek, więc trudno mi to ocenić... ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak szczerze mówiąc, to lepiej jakby była łagodniejsza. Przekleństwa mogą być, ale nie za ostre. ;) Zdecydowanie akcja, a rozdziały ładniej będą wyglądały jak będą tytuły. ;) Za książkę mogę dać nie ważne jaką cenę, ważne żeby była jej warta. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Tak wole żeby była raczej buntownicza niż spokojna i nuda...
    2. Skoro jest buntowniczką to niech przeklina do woli. Mi to nie przeszkadza xD
    3. Nieee... Takie normalne życie jest nudne:/ wole żeby się coś działo tak jak w życiu Lilki ;)
    4. Mi właściwie to obojętne choć chyba bardziej 'Rozdział 1'. Tak jakoś lepiej brzmi.
    5. To zależy jak gruba by była i czy ciekawa. Ale około 30-40 zł :)
    Myśle że pomogłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Buntowniczka.
    2. Ogranicz, aczkolwiek nie do minimum.
    3. Normalność przeplatana z szalony trybem zbuntowanej osoby.
    4. Lubię, gdy rozdział nosi tytuł, lepiej się czyta, i pobudza mózg do myślenia.
    5. Jestem w stanie wydać na twoje wypociny 40 zł {kieszonkowe licealistki nie jest ogromne, sama rozumiesz]
    Pozdrawiam i liczę, że jak na Ask'u pisałam po znajomości;) uda mi się dostać Twoją książkę. Pa!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Buntowniczka.
    2.Przekleństwa mogą się pojawić.
    3.Super by było trochę szalone i normalne życie.
    4.Nazwa byłaby ciekawsza.
    5.Mogłabym za nią dać 30-40 zł.
    Myślę, że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Charakter Lilki ^^
    2. Nie mam nic przeciwko :3 mogą być.
    3. Przeciętne było by zbyt nudne, więc lepiej żeby była akcja.
    4. Tytuły do rozdziałów.
    5. Na tym się nie znam, ale 30-40 zł. :>
    to było całkiem szczerze. xd

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Żeby była buntowniczka.
    2.Mogą być :))
    3.Żeby się dużo działo.
    4.Żeby było napisane np. 'Rozdział 4. Tajemnicza niespodzianka.' : 5. Cena to np. 40-50 zł, bo książka będzie wspaniała więc musi być warta swojej ceny :3
    ps. Gdzie ją bd można kupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Trochę łagodniejsza
    2. Mi nie przeszkadzają, mogą być ;p
    3. Niech się sporo dzieję ale bez przesady
    4. może być po prostu rozdział 1,2,3
    5. nie wiem może coś około 30 zł, ale to też zależy ile będzie stron. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Trochę łagodniejsza.
    2. Mogą być :P
    3. Niech się dzieje :D
    4. Po prostu: Rozdział 1., itp.
    5. Około 30zł.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.taka buntowniczka jak Lila! dzięki temu akcja jest ostrzejsza i (według mnie) lepsza.
    2. przekleństa mogą być, ale troche mniej niż w tych rozdziałach co teraz piszesz, ponieważ jeśli udajesz, że mówią po angielsku to przecież tym wszystkich przekleństw w angielskim nie ma. możesz mnie nie zrozumieć ale chodzi mi żeby troche bardziej realistycznie.
    3. akcji nigdy nie za dużo;) ale co kilka rozdziałów może mniej się dziać, żeby nie przesadzić.
    4. dla mnie to nie robi różnicy. jeśli już mają być tematy to lepiej, żeby były jakieś ciekawe ;)
    5. Nikt nie chce kupować drogiej książki, ale żeby cie to zadowoliło to możesz dać ok. 40 zł? :) tylko, żeby była też ciekawa okładka, bo dzięki temu może by kupiły też ją osoby, które nigdy nie czytały twojego bloga.
    pozdrawiam, i mam nadzieje, że pomogłam xx

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne <3
    [SPAM]
    Chciała bym Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga.
    http://reason-to-smilex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.łagodniejsza
    2.przekleństwa od czasu do czasu, czemu nie? Mi osobiście nic nie przeszkadzają za bardzo.. ale kto wyda książkę w któej bd przekleńśtwa? :>
    3.akcjee, lecz z umiarem .*_*
    4.z dopiskiem tytułowym, ponieważ ludzie widząc ciekawy nagłówek są tak ciekawi że czytają kolejny rozdział.:))
    5.To zależy od grubości, fabuły, oraz okładki- która często przyciąga czytelników. Ale wydaje mi się żee 30-40 zł.;))

    OdpowiedzUsuń
  34. 1 łagodniejsza
    2 przekleństwa ? jak od czasu do czasu się pojawia to ok ,ale wydaje mi się ,ze trochę ich za dużo
    3 chyba żebyś przeplatała raz tak raz tak może trochę wolniej opisuj sytuacje to nie będzie takiego wrażenia ,że za dużo się dzieje
    4 bez dopisku tytułowego ,bo każdy inaczej może go zrozumiec
    5 50 zł

    OdpowiedzUsuń