Translate

sobota, 8 grudnia 2012

Rozdział 16

   Tak bardzo nie chcę opisywać samego dnia pogrzebu. Był on zbyt przykry jeśli chodzi o mnie i moich najbliższych. Przejdę od razu do następnego dnia.
   Złożyło się tak, że i tę noc spędziłam w tym samym łóżku co Zayn. Tego dnia chciałam nieco uciec od  szarej, otaczającej mnie rzeczywistości. Umówiłam się ze znajomymi na piwo, za Warszawę, nad jeziorko. Jednak tak wyszło, że byłam zmuszona wziąć ze sobą Zayna. Jeśli chodzi o Liama oraz Nialla to wrócili oni wczoraj do Londynu.
   - Muszę tam jechać?- spytał Zayn, kiedy jedliśmy śniadanie.
   - Tak, nie będziesz siedział tu sam w domu- odpowiedziałam i wrzuciłam talerz do zmywarki.
   - No dobra.
   Kilkadziesiąt minut później dojeżdżaliśmy już na miejsce. Po pomoście spacerowały pojedyncze osoby, których z tak daleka nie zdołałam rozpoznać. Wysiedliśmy z samochodu i wolnym krokiem skierowaliśmy się w stronę nastolatków, którzy zerknęli w naszym kierunku.
   - Oni w ogóle mówią po angielsku?- zadał pytanie Zayn, kiedy postawiliśmy pierwszy krok na drewnianym pomoście.
   - Taa- odparłam krótko i przyspieszyłam krok.- Kurwa no nie!- warknęłam sama do siebie i odwróciłam się na piętach o 180 stopni.
   - O co chodzi?- spojrzał na mnie mulat z ciekawością w oczach.
   - Ten chuj tam jest- powiedziałam, oburzonym tonem.
   - Czyli?
   - Ten drań, który mnie zdradził i rzucił.
   - I co chcesz, zrezygnować ze spotkania z przyjaciółmi, bo on tam jest. Przecież nie jesteś taka, olej go i pokaż, że nawet bez niego możesz być szczęśliwa- wyjaśnił, a ja się na chwilę zamyśliłam.
   - Chcesz trochę po improwizować?- zerknęłam na niego, unosząc brwi.
   - Nie rozumiem.
   - Udawaj zakochanego- splotłam, swoje palce z jego i dumnym krokiem ruszyłam w stronę znajomych, w tym także Konrada.
   - Hej wszystkim- powitałam uśmiechem każdego, z wyjątkiem mojego byłego.
   - Siema, kto to?- spytał Riko, wskazując na Zayna, który właśnie objął mnie ręką w talii.
   - To Zayn, mój chłopak, jest z Londynu i nie mówi po polsku, więc wiecie wolałabym, żebyśmy rozmawiali po angielsku- zaproponowałam, a pozostali przez chwilę kręcili nosem, aż w końcu się od niechcenia zgodzili na moją propozycję.
   - A więc Zayn, chcesz piwo?- o dziwo to pytanie wypłynęło z ust Konrada, który uważnie przyglądał się mojemu towarzyszowi.
   Malik uśmiechnął się i sięgnął po dwie puszki, polskiego Lecha, z czego jedną podał mi i otworzył swoją. Upił łyka i się skrzywił.
   - Co nie smakuje?- spytał Riko, podśmiewając się pod nosem.
   - Gorzkie- wymamrotał Zayn.
   - Wiem co cię osłodzi kotku- chciałam, poudawać trochę jak to z Zaynem się kochamy, więc po prostu przysunęłam się bliżej niego, stanęłam na palcach i złożyłam na jego ustach czuły pocałunek. Natomiast, gdy nasze twarze po chwili zaczęły się od siebie oddalać, szepnęłam do niego:
   - I o taką grę aktorską mi chodzi, dobrze ci idzie.
   - Od kiedy jesteście razem?- spytała Gośka, dziewczyna, z którą chodziłam do gimnazjum.
   - Od tygodnia- odpowiedziałam, zanim cokolwiek wydobyło się z ust Zayna, który chyba też miał zamiar zabrać głos.
   Później rozpaliliśmy ognisko, przy którym spędziliśmy dobre kilka godzin. Na koniec zostaliśmy tylko w trójkę, bo wraz z Zaynem czekaliśmy na mojego ojca, natomiast Konrad czekał na taksówkę. Muszę przyznać, że była to dosyć niezręczna chwila. Co chwilę ktoś otwierał usta, żeby coś powiedzieć, ale po chwili je zamykał. Najgorsze było to, że tata wysłał mi wiadomość, że się spóźni, taksówka Konrada też jeszcze nie przyjechała.
   - To, ten jak ci było w Londynie?- wydukał Konrad, spoglądając gdzieś w dal.
   - Fajnie- odparłam krótko.
   - Aha.
   - Dziwnie mi było bez ciebie...
   - Daruj sobie, zdradziłeś mnie, nie pamiętasz.
   - Pamiętam i żałuję tego wszystkiego, co zrobiłem.
   - Jesteś skończonym idiotą, wiesz, że chciałam się przez ciebie zabić?! Ty się lizałeś z moją przyjaciółką, a ja przepłakiwałam noc- wygadałam mu to prosto w twarz.
   - Przepraszam.
   - Możesz sobie w dupę wsadzić to swoje przepraszam, które nie jest nic warte, zresztą tak jak ty. Zayn idziemy- złapałam Malika za dłoń i pociągnęłam w kierunku ścieżki leśnej.
   - Ale mieliśmy poczekać na twojego tatę.
   - Ona lubi uciekać od problemów!- krzyknął za nami Konrad.
   - Wal się- warknęłam, jednocześnie pokazując mu środkowy palec, po czym zaczęliśmy się z Zaynem oddalać od jeziora. 
   Po kilku minutach szybkiego marszu, natrafiliśmy na samochód taty, który był nieco zdziwiony tym, że nie poczekaliśmy na niego przy jeziorze. Wraz z Zaynem usiedliśmy na tylnych siedzeniach auta, a kiedy tata ruszył, nie wiadomo dlaczego, ale się rozpłakałam.
   - Ej co ci jest?- spytał Zayn, kiedy to kolejna łza spływała po moim policzku.
   - Wspomnienia- wyszeptałam, cichutko, a w mojej głowie właśnie przewijały się kolejne wydarzenia za czasów, gdy byliśmy z Konradem parą.
   - Chyba nie płaczesz z powodu tego drania?
   - Kurwa, a z czyjego?!- podniosłam nieco głos i wybuchnęłam jeszcze większym płaczem. W ogóle przez te kilka ostatnich dni zrobiłam się straszną beksą. Najwidoczniej po prostu moje łzy, które gromadziły się przez kilka lat w moim ciele, właśnie teraz chciały się z niego wydostać.- A, dzisiaj śpisz w pokoju gościnnym, skoro chłopcy wyjechali- zmieniłam temat, zaraz po tym gdy wytarłam swoje, mokre policzki.
   - Poradzisz sobie beze mnie?
   - A co ja kurwa jestem, albo raczej kim ty jesteś, żebym miała sobie bez ciebie nie poradzić?!- warknęłam na niego.
   - Dobra mniejsza o to- odparł, a do samego domu żadne z nas już się nie odezwało. W tle jedynie leciały piosenki z jakiejś starej płyty rodziców.
  
   - Jak było na spotkaniu?- spytała moja mama, na samym wejściu?
   - Konrad tam był, więc jak mogło być?- westchnęłam, ściągając buty.
   - Poprawiły się relacje między wami?- zadała pytanie, na które ja po prostu zaczęłam się ironicznie śmiać.    - Mamo, między nami nie ma i nie będzie już lepszych relacji, jakie są teraz- odburknęłam i nie zwracając na nic uwagi wspięłam się po schodach na górę, wprost do swojego pokoju.
   Szybko się umyłam, a gdy wróciłam do swojej sypialni, otworzyłam okno, w którym się wychyliłam, a następnie wyjęłam z kieszeni papierosa którego podpaliłam i chwilę później zaczęłam spalać. Po kilku sekundach otworzyło się także okno obok, które pochodziło z pokoju gościnnego, a zza niego wyłoniła się głowa Zayna, również z papierosem w ustach.
   - Nie wolno palić w domu- powiedziałam do niego, na co on się wzdrygnął i odwrócił wzrok w moim kierunku.
   - W połowie jestem na zewnątrz- odpowiedział, a na jego buźce pojawił się leciutki uśmieszek.
   - Nie podoba mi się ten pokój, zdecydowanie wolę ten twój- burknął, podczas gdy ja zaciągałam się nikotynom.
   - Mówi się trudno- wytknęłam do niego język, a następnie zgasiłam papierosa i wyrzuciłam go na chodnik.- Po dzisiejszym dniu muszę przyznać, że byłbyś dobrym aktorem- dodałam, a od razu po wypowiedzeniu tych słów schowałam się w pokoju.
   Przez dobre dwie godziny nie mogłam zasnąć. Męczyły mnie jakieś głupie myśli. A jak już usnęłam, po chwili obudziłam się, bo zaczynały mi się śnić nieprzyjemne sny. Po chwili zastanowienia, podniosłam się z łóżka i wyszłam na korytarz, a następnie bez pukania weszłam do sąsiedniego pokoju. Mój wzrok momentalnie zwrócił się w stronę łóżka, na którym siedział Zayn. Jak widać nie tylko ja nie mogłam zasnąć.
   - Co tu robisz?- szepnął Zayn.
   - Nie mogę zasnąć- powiedziałam to takim głosem, niczym mała dziewczynka.
   - I jak mam ci pomóc? Opowiedzieć ci bajkę?
   - Nie głupku. Mogę spać, yyy z tobą?- spytałam, patrząc na podłogę, bo tak naprawdę nie mogłam uwierzyć, że właśnie takie słowa wydobyły się z moich ust.
   - A będziesz miła?
   - Nie- odpowiedziałam stanowczo.
   - To przykro mi, ale się nie zmieścisz- mimo mroku, panującego w sypialni, usłyszałam jak Zayn rozwala się na całym dwuosobowym łóżku.
   - Dobra, postaram się ograniczać wyzwiska kierowane do ciebie- poszłam na jakieś ustępstwo. Po chwili wgramoliłam się do łóżka, w którym Malik zrobił dla mnie trochę miejsca.
   - Jak wrócimy do Londynu...- nie dał mi skończyć.
   - Czyli jednak z nami wracasz- przerwał mi.
   - No tak. Daj mi skończyć. No więc, jak wrócimy do Anglii, koniecznie musisz iść na jakiś casting- powiedziałam spoglądając w jego błyszczące w ciemności nocy oczy.
   - A co jeśli ja wcale nie grałem? Co jeśli naprawdę zacząłem coś do ciebie czuć?- spytał takim poważnym głosem, że przez chwilę uwierzyłam w jego słowa, ale po chwili domyśliłam się, że znowu gra.
   - Bzdura- szepnęłam, po czym zamknęłam zaspane oczy i w mgnieniu oka zasnęłam. Jutro czekał mnie ciężki dzień, a mianowicie powrót do Anglii, do Londynu i do nowych, lepszych znajomych.
____________________________________________________________
CZYTASZ-KOMENTUJESZ  NIE CZYTASZ- NIE KOMENTUJESZ. Proste i zrozumiałe.
Jeśli będzie 69 komentarzy w następnym rozdziale pojawi się niespodzianka, więc warto zostawić po sobie jakiś znak :) 

91 komentarzy:

  1. Zaajebisty rozdział :D czekam na następne :P @MissKarcia15

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie czytam, więc komentuję ^ ^ Boski rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg nie nie nie ten rozdzial to zdecydowanie najzajebistszy rozdzial ever!! Glupio bo komentuje na telefonie wiec nie wygodnie mi sie pisze ale obiecuje e jutro pozostawie po sobie zajebiscie dlugi komentarz w ktorym opisze jak to cie kocham i jak to mi sie podoba ten blog ktory nie da sie ukryc jet najzajebistszym blogie ever. Dodam jeszcze tylko ze zaczynam prowadzic wlasnego bloga i bede sie kierowac wlasnie twoim tylko twoj nie jest przeslodzony i tylko ten pisany jest tak profesjonalnie!!
    Pozdrawiam i licze na pozostalych iz dodamy wspolnie te 69 komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział zaje.bisty.
    Blog najlepszy jaki czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham twojego bloga. *.*
    Czekam na NN :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodawaj szybko neeeeexttt!!!! To jest świetne. Masz na prawdę wielki talent

    OdpowiedzUsuń
  7. bożebożebożeboże ZAYN JĄ KOCHA !!!!! *_____________________* Pisz szybko następny ! Kocham Cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze przed wstawieniem 16 rozdziału sądziłam , że najlepszy jest 15. Teraz zmieniłam zdanie . Ten rodział jest niesamowity .! Boże , nie , ja się uzależniłam od tego bloga i nie umiem bez niego poprawnie funkcjonować . Kocham Cię , tego bloga i ten rozdział . Zresztą , kocham każdy rozdział , ale ten zdecydowanie przebija wszystkie .! ZAYN + LILKA ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam co 5 minut sprawdzam czy jest nowy rozdział w nocy też !!!!

      Usuń
  9. zarąbisty rozdział .! I w ogóle cały blog! Masz talent ! Pisz dalej ;]


    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  10. To jest swietne. Kocham to. Malik będzie z nia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest jedyny blog który czytam z tak wielką przyjemnością że nie mogę się doczekać następnego rozdziału :D Kocham to ♥.

    OdpowiedzUsuń
  12. 69 69 69 69 niech bd 69 komentarzy plosie ja chce niespodzianke !
    A wql zajebisty rozdział xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty rozdział kocham tego bloga i ciebie za to jak go piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. 69 komentarzy = 69 w rozdziale? :D haahah nie no joke, ale ciekawi mnie co to za niespodzianka xD
    a rozdział oczywiście świetny, szczególnie to z Konradem

    OdpowiedzUsuń
  15. Niespodzianka xD jestem ciekawa juz co to będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. a rozdział oczywiście ekstraaa *___*

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne !!!!!!
    <3
    wielbią to jest takie super !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też założyłam bloga ale nie jest tak dobry ja twój i ma bardzo dużo powtórek ale ja i moja przyjaciółka się staramy :D
    http://przyjaciolkiwlondynie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super rozdział.czekam na nn xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. no więc, czytam, ale tylko dlatego, że opowiadanie jest takie jakieś do zajebistości super, że jakoś tak samo wychodzi... heheh bomba.... wiedziłam, że prędzej czy później Zayn w jakiś sposób pokaże, że coś do niej czuje.... zobaczymy tylko czy ona będzie czuła to samo, pewnie tak. Czekam na neksta!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozdział extra :D pisz kolejny :) i czekam na niespodziankę :D :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja już nawet nie wiem co w komentarzach pisać , bo tego opowiadania nie da się opisać tak o . xD no zarąbiste nooo !

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiaaam! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm.. niespodzianka to muszę skomentować..;D
    Rozdział super, a z resztą ty dokładnie o tym wiesz.. Nie mam pojęcia co by tu napisać żeby komentarz był długi.. Może poprostu Pisz dalej!! A ja trzymam kciuki..,żeby było 69 komentarzy i niespodzianka wypaliła..;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pierdziele dziewczyno piszesz zajebiście, kocham Twojego bloga i już nie mogę się doczekać następnego rozdziału, mam nadzieję że szybko to dodasz ;D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham , naprawdę kocham twojego bloga ..! Dawno lepszego nie czytałam ..! 69 *_* Kocham tą liczbę ;) Harry nad nami czuwa :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozdział genialny ;D Nie mogę się doczekać niespodzianki ! ;P
    Po prostu kocham Twojego bloga ;* nie mogę już się doczekać kolejnego rozdziału ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie mogę! <3 KOCHAM TO OPOWIADANIE <3 !!!!!!!!!!! pisz dalej!!! mam nadzieje że szybko dodasz nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jlhckvkhdhkvhfbjkv rozdział wyjebany w kosmos!! jejku cudowny! ale może zacznę od początku :) Dobrze, że nie opisywałaś pogrzebu, nie lubię takich scen :) Lila spotkała się za starymi przyjaciółmi i z Konradem! :O omg ale miałaś zajebisty pomysł z tym aktorstwem! boże ona go pocałowała!!!!!!!!! aaaaa choć Zayn mógł się więcej odzywać :) ale dobrzej jej poradził żeby się nie przejmowała swoim byłym xD o i mogłaś trochę bardziej opisać co się działo przy ognisku :)ale i tak było super!!! :) jakoś nie przepadam za Konradem hahahah oj biedny Malik nie mógł spać z Lilką w jednym pokoju :( łe łe łe hahahha odwala mi :) dobre ona sama paliła ale do Zayna powiedziała że nie można heheheh :D widać że to była jakaś aluzja do lilki że mu się nie podoba pokój hahahhahah :D hmmm ciekawe jakie myśli ją męczyły zastanawiające ;] i miała koszmary :) ale w końcu poszła do Zayna!! yyyyyyyeeeeeeaaaaaaaaaah!!!!!!!!!! :P ONIIIIIIIIIII SPALIIIIIIIIIIIIIII ZNÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓOW RAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!! A ZAYN JEJ PRAWIE POWIEDZIAŁ ŻEEEEEEEEEEEEEEE COŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚSS DOOOOOOOOOOOOOO NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ CZUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA boże kocham to opowiadane! jest cudowne! i uzależniłam się od niego nie mogęęęęęęęęęęęęęęe siedoczekać kolejnego rozdziałuu!! :] życze weny!
    PS ładnie to się tak po nocy nie śpi? hahahhaha >.<

    OdpowiedzUsuń
  30. Yeeee !! JUż chcę kolejny ! Nie mogę się doczekać ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh why? Dlaczego ty tak dobrze piszesz? Jesteś zajebista pod każdym względem piszesz doskonale i ty o tym wiesz. Nie rozwijasz wątka głównego od razu tylko spokojnie utrzymujesz jeszcze wątki poboczne.Zajebiście że ona zaczęła go trochę bardziej " lubić " dopiero w 16 rozdziale a nie że zakochała się w nim już w 4 rozdziale. Nie nawidzę takich blogów, gdzie parą są już od momentu spotkania. Ale dobra opowiem co mi się podoba:
    Tak więc zaczne od tego iż zajebiście że poszli razem na to ognisko i że udawali ze sobą parę ( później dojebało mnie to jak Lilka nie uwierzyła mu w to co mówił przed snem ). Zajebiście uwzględniłaś to co mówił o tym jaka ona jest twarda i dzięki niemu w ogóle poszła na to ognisko. Mogła się wyżyć na Konradzie za to co ten chuj jej zrobił. He he re he i cieszę się że wmieszała w to też Malika. Bardzo pomysłowe i gratuluję umysłowi.
    Dalej. Moim ulubionym momentem w blogu jest właśnie to jak ona chciała z nim spać, a ten jej nie pozwolił póki nie będzie dla niego miła. Oczywiście Lilka poszła na tylko małe ustępstwo co do wyzwisk. I teraz strasznie ciekawi mnie co będzie w następnym rozdziale, bo skoro ona z nim spała i spała dlatego że SAMA chciała powtarzam SAMA, to ciekawi mnie czy będzie się starać to w jakiś inteligentny sposób wyjaśnić czy po prostu tak jak ona to oleje i powie " bo chciałam " >.< Strasznie, Strasznie nie mogę się doczekać 17 rozdziału więc mam nadzieję że będziesz miała dużo czasu na napisanie go w jak najszybszym tempie. No i fajnie że wraca z nimi wszystkimi spowrotem do Londynu. No bo wkońcu zostało jej jeszcze tyle czasu do końca wakacji, ja jej strasznie zazdroszczę sama chciała bym pojechać na całe wakacje do Londynu. Miałam wenę na napisanie takie ( jak na mnie ) pokaźnego komentarza i liczę że reszta ekipy zdecyduje się chociaż skomentować że "fajny blog" i uzbieramy jeszcze więcej niż 69 komentarzy! No bo przeciez to nie boli prawda? Pozostawienie za sobą jakieś choćby małego komentarza ^_^. A ja kończę bo sama idę prowadzić mojego bloga, którego jak już wcześniej wspomniałam prowadzę na podstawie twojego, ale uwzględniając tylko charakter głównych bohaterek :D.
    Bardzo dziękuję że dodałaś 16 rodział i z niecierpliwością oczekuję następnego z niespodzianką!

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawde kocham tw bloga !
    Nie moje sie doczekać kolejnych rozdzialow !! <33333

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja kocham szantażyki :D Ale że moja proźba o pojawienie się jej byłego się spełniło to Thankyou :) Po za tym myślałam o takiej akcji że jej były nagle zacznie o nią walczyć :D Ale to twoje opowiadanie i moje pomysły więc jeśli Ci pasuje to możesz ten pomysł wykorzystać :) Czekam na nowy rozdzialik z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  34. Woooooooow, już nie mogę się doczekać kolejnego ! :3

    OdpowiedzUsuń
  35. może cos + 18 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeeee!! To jest okropne i ochydne!

      Usuń
    2. Weeeezcie to jest obrzydliwe!!! : <

      Usuń
  36. Nie wiem, czy już Ci to pisałam, ale jesteś świetna ... :D Jak chyba każdy tutaj chcę więcej ... ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zajebiste .! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Uhuhuuhhuhuhu suuuuuuperrr ! Nie mam słów <333 czekam xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Z wielką chęcią chciała bym tą niespodziankę a rozdział świetyn!

    OdpowiedzUsuń
  40. boze, cudowny rozdzial! uwielbiam jak piszesz! jestes w tym doskonala!
    czekam na kolejny rozdzial ZNIESPODZIANKA!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś najlepsza! serio, serio, serio!
    Kocham Twoje opowiadanie! Zayn jaki słodziak !
    Czemu Lilka nie uwierzyła mu, ze on cos naprawdę czuje? ! Chyba się powieszę !
    Czekam na niespodziankę! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Omomom Cudny!!!
    Każdy rozdział jest ciekawy,zaskakujacy i przede wszystkim wspaniały.

    P.S.dziekuje ci za to że odwiedziłaś mojego bloga i powiedziałaś co o nim myślisz

    OdpowiedzUsuń
  43. Supeer! Każdy rozdział jest taki ! Nie mogę się doczekać kolejnego! ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny rozdział. Szkoda że to wszystko było udawane przed Konradem. Codziennie sprawdzam czy jest nowy rozdział. Nie wiem co mam jeszcze napisać bo nie umiem pisać długich komentarzy. Kocham ciebie , twojego bloga rozdział i wszystko co jest z tobą związane. Czekam na niespodziankę z niecierpliwością. ♥ A tak przy okazji zapraszam do siebie jednachwilajednamilosc.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  45. super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdecydowanie pobilas wszystkie inne rozdzialy zajebisty jest ten

    OdpowiedzUsuń
  47. Super z wiella chcecia zobacze ta niespodzianke!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham kocham kocjam kocham kocham cie ten rozdzial jest najlepszym rozdzialem EVER!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Eeeeewj to nie fair dlaczego ja nie potrafie tak doskonale pisac jak ty :<

    OdpowiedzUsuń
  50. Zarabiste czytam wiec komentuje strasznie mi sie podoba !!! I juz mamy prawie 60 komentarzy??

    OdpowiedzUsuń
  51. Booooski rozdzial <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  52. Dodaje 61 komentar dalej wiara dojdziemy do 69!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciesze sie ze nie opisalas pogrzebu bo to strasznie smutne ale za to ciesze sie ze spala z Zaynem

    OdpowiedzUsuń
  54. OOOONA Z NIM SPALA !!! Ja nie wytrzymam zaraz chyba zaczne rzygac tecza czytam wiec komentuje od dzisiaj to moje motto :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Hey wlasnie calkiem nie dawno tutaj weszlam i dostalam olsnienia boskigo to jak piszez jest nieprawdopodobne zajebiste tyle w tym profesjonalizmu i masz tyle pomyslow ktore przelewasz na tego cudownego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zajebisty rozdział, ja zwykle więc czekam na niespodziankę ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocham ten blog <3 a ten rozdział jest super i czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  58. Rozdzial najlepszy ze wszytkich gratuluje pomyslow na spanie z Zaynem i pogrzebem w ogule ty cala jestes swietna

    OdpowiedzUsuń
  59. KOCHAM CIĘ!.PISZ DALEJ!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Dobilismy do 69 !!! Feel like a boss!! :D We're the best !

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestesmy tacy kochani a teraz ma byc niespodzianka!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Co to za niespodziaaanka? Ciekawa jestem bardzo

    OdpowiedzUsuń
  63. Niespodzianka będzie w następnym rozdziale, ale teraz proszę nie spamujcie tym, że jest tu już 69 komentarzy, wszyscy to widzą :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny, fajny, fajny, fajny. Pisz dalej <33333333

    OdpowiedzUsuń
  65. nie będę się rozpisywać bo po prostu brakuje mi słów powim tylko jedno kocham Cię dziewczyno!!!!!!!!!!!!!!! ;D pozdrawiam Ann;*****

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestesmu zajebisci mamy ponad 69 komentarzy!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Przebilismy samych siebie uzbieralismy tyle komentarzy moze nawet do 100 dojdziemy nastepnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Udalo nam sie!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  69. Oh oj ojlh zarabiste!

    OdpowiedzUsuń
  70. Jesteśmy tacy zajebiści dodaliśmy ponad 69 komentarzy. Będę się teraz jarać a dodam że rozdział najlepszy ze wszystkich ale dla mnie coraz jak dodasz to coraz to lepszy rozdział wstawiasz tak więc następny pewnie przebije i to bardzo ten. Nie mogę się doczekać! :D <333

    OdpowiedzUsuń
  71. Ha ha , a ja mam skojarzenia na 69 . x D < 6969 Harolld i coś jeszcze a co do opowiadania boskiie . < 30.00

    OdpowiedzUsuń
  72. super, ciekawie się zapowiada ;D
    69 - Harry nad tobą czuwa .XD haha

    zapraszam http://imaginy1direction.blogspot.com/ [szczególnie Kiss you i Rock me]

    OdpowiedzUsuń
  73. Masz chyba najlepszego bloga na jakiego dotychczas trafiła.. a siedze już w tym rok. No ale nie bede Ci teraz piepszyc jak zajebiste masz opowiadania bo jakieś 80 osób przede mną już to zrobiło ; ) Zastanawiam się tylko jak trafiłam na tego bloga... heh pamiętam tylko że to był piątek popatrzyłam dodałam się do obserwowanych bo był fajny tytuł ale nie czytałam dopiero wczoraj xd Nie mam pojęcia no w każdym razie nie mogę się już doczekać nowego rozdziału ;D

    Zapraszam do siebie mam nadzieję, że wpadniesz i przepraszam za spam ; )
    http://tellmealiexe.blogspot.com/
    http://unexpectedloveisclose.blogspot.com/
    http://i-still-feel-it-every-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zajebisty rozdział, czekam na następny:D

    OdpowiedzUsuń
  75. boooski. dobra, nie rozpisuje sie, bo mam do przeczytanie jeszcze jeden rozdział! :D

    love, gosia. x

    OdpowiedzUsuń
  76. SUPER ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  77. Dobra, więc. Mam uwagi co do zwykłej konstrukcji zdań składniowych, odmiany czasowników w czasach i formułowania. Nie będę podawała przykładów, ale to mi się rzuciło w oczy. Ogólnie rozdział fajny, uczucia Zayna i wgl, ale uważam że stać Cię na więcej. Rozdział krótki, komentarz też :P K.

    OdpowiedzUsuń
  78. Muszę coś jeszcze dodać, mam nadzieję, że nie będzie hejtów, ale mi jako krytykowi wolno. Nie podobał mi się ten rozdział. :(

    OdpowiedzUsuń
  79. Zajefajne opowiadanie. super czytam to już drugi raz

    OdpowiedzUsuń